اینستاگرام از شکلک‌های لغزنده برای پاسخ به نظرسنجی‌ها توسط دوستان و فالوور‌ها رونمایی کرد

اینستاگرام اعلام کرد که از استیکر‌های جدید به نام شکلک‌های لغزنده (Emoji Slider) رونمایی کرده است. شما از این ویژگی جدید می‌توانید در پست‌های نظرسنجی و پرسش و پاسخ‌ها از دوستان و فالوور‌های خود بهره بگیرید.

اینستاگرام

برای استفاده از این شکلک‌های جدید کافی است یک عکس یا ویدیو را بگیرد و برای انتشار آماده و از قسمت مخزن استیکر‌ها این نوع شکلک‌های لغزنده را انتخاب و به آن اضافه نمایید. به علاوه شما می‌توانید آنها را در هر کجای صفحه نمایش که مایلید قرار دهید و سپس سوال یا متن نظرسنجی خود را بنویسید. شما می‌توانید آنها را از بین شکلک‌های محبوب برگزینید یا از شکلک‌هایی که به آنها دسترسی دارید یکی را انتخاب کنید.

هنگامی که یکی از دوستان یا فالوورهای شما مایل است به سوال پاسخ دهد یا در نظرسنجی شرکت کند می‌تواند با کشیدن شکلک بر روی مسیر مشخص شده به سمت چپ یا راست، آن را حرکت دهد و هرگاه به سطح مطابق با جواب مورد نظر خود رسید، آن را رها کند. هنگامی که کاربران نسبت به حرکت دادن شکلک اقدام می‌کنند می‌توانند ببینند بیشترین میزان جواب‌های دیگران در چه سطحی قرار داشته است. به عبارت دیگر آنها می‌توانند حد میانگین پاسخ‌های قبلی را مشاهده کنند و با توجه به نتایج قبلی پاسخگویی خود را ثبت نمایند.

به عقیده اینستاگرام، استفاده از شکلک‌های لغزنده سبب افزایش مشارکت و کمک به افزایش صمیمیت بین کاربران، دوستان و فالوو‌رها با یکدیگر خواهد شد. برای دسترسی به شکلک‌های لغزنده باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به نسخه 44 به‌روزرسانی کنید. برای ارتقا یا نصب نسخه جدید اپلیکیشن اینستاگرام برای نسخه اندروید می‌توانید از این لینک و برای گوشی‌های آیفون از این لینک استفاده کنید.

4 در مورد “اینستاگرام از شکلک‌های لغزنده برای پاسخ به نظرسنجی‌ها توسط دوستان و فالوور‌ها رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH