برگه مشخصات اسمارت‌فون ال‌جی V35 ThinQ لو رفت: تراشه اسنپ‌دراگون 845 به همراه 6 گیگابایت رم

برگه مشخصات مربوط به ال‌جی V35 ThinQ به صورت آنلاین منتشر شده است. اکنون انتظار می‌رود که کمپانی کره‌ای جدیدترین مدل سری ال‌جی V30 را در اوایل تابستان عرضه نماید. پس از دریافت گواهینامه‌های رسمی در ایالات‌متحده و روسیه، فهرست جدید مشخصات ال‌جی V35 ThinQ، اطلاعاتی اجمالی درباره ویژگی‌های مورد انتظار از این هندست ارایه می‌دهد.

با بررسی مشخصات دستگاه متوجه خواهید شد که نمایشگر 6 اینچی اولد موجود در اسمارت‌فون‌های ال‌جی V30 و V30S ThinQ با همان رزولوشن 2880 در 1440p مجددا در ال‌جی V35 ThinQ نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با این‌حال شاید در اقدامی جالب‌تر اسمارت‌فون جدید شاهد ارتقای اساسی سخت‌افزارهای داخلی خود باشد. این تحول سخت‌افزاری شامل تراشه جدید اسنپ‌دراگون 845 ساخت شرکت کوالکام است که پیش‌تر در ال‌جی G7 ThinQ نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. این تراشه جایگزین چیپست اسنپ‌دراگون 835 می‌شود که در دستگاه‌های قبلی V30 به کار گرفته شده است. علاوه بر این، پردازنده ارتقایافته در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ داخلی قرار خواهد گرفت. همچنین امکان افزایش ظرفیت حافظه گوشی از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز وجود دارد. با این وجود، عرضه مدلی از این هندست با 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز امری محتمل خواهد بود.

در بخش دوربین، ال‌جی V35 ThinQ مجددا با سخت‌افزاری مشابه G7 ThinQ تولید خواهد شد. دوربین این هندست شامل یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.6 به همراه یک لنز دوم 16 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده در بخش پشتی دستگاه است. فلاش LED دوگانه، فوکوس خودکار لیزری و قابلیت تشخیص فاز از جمله مشخصه‌های دیگر این دوربین هستند. همچنین به نظر می‌رسد که یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مشابه با نمونه مشاهده شده در ال‌جی G7 ThinQ نیز در قسمت جلویی گوشی قرار گرفته است.

با این‌حال برگه مشخصات دستگاه در اظهارنظری عجیب و غریب ادعا می‌کند که ال‌جی V35 ThinQ همانند G7 ThinQ از یک باتری داخلی با ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعت بهره می‌گیرد. ظرفیت این باتری در مقایسه با باتری مورد استفاده در اسمارت‌فون‌های قبلی V30 حدودا 300 میلی‌آمپرساعت کم‌تر است و این مساله موجب ایجاد تردید در صحت اطلاعات لو رفته خواهد شد. با این وجود از نظر نرم‌افزاری، احتمالا اسمارت‌فون ال‌جی V35 ThinQ با سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو روانه بازار می‌شود.

1 در مورد “برگه مشخصات اسمارت‌فون ال‌جی V35 ThinQ لو رفت: تراشه اسنپ‌دراگون 845 به همراه 6 گیگابایت رم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH