لاجیتک از ماوس گیمینگ و بی‌سیم G305 رونمایی کرد

لاجیتک (Logitech G) امروز اعلام کرد که از ماوس بی‌سیم گیمینگ خود با نام G305 رونمایی خواهد نمود. این ماوس جدید از تکنولوژی بی‌سیم LIGHTSPEED بهره می‌گیرد و از عملکردی بالایی برخوردار است. با پشتیبانی از حسگر HERO که انقلابی در این حوزه ایجاد نموده، اکنون این ماوس جدید کاراییش ده برابر بیشتر از ماوس‌های نسل قبلی خواهد بود.

لاجیتک جی

نکته مهم دیگر در رابطه با این ماوس دقت و سرعت پاسخگویی خارق‌العاده آن است. دقتی با شدت 400 IPS  و حساسیت بسیار بالا تا 12000 DPI سبب شده است تا شاهد هیچگونه شتاب‌گیری بی‌مورد یا عدم شناسایی سطوح صاف و صیقلی نباشیم. شرکت لاجیتک همچنین ادعا کرده است این ماوس جدید می‌تواند به طور مداوم تا 250 ساعت بازی را با نرخ گزارش یک میلی‌ثانیه در حالت Performance تنها با استفاده از یک باتری AA تضمین نماید.

همچنین اگر از حالت Endurance و با نرخ گزارش هشت میلی‌ثانیه استفاده کنید عمر کارکرد باتری ماوس تنها با یک باتری AA تا بیش از نه ماه افزایش خواهد یافت. این نکته را نیز اشاره کنیم که به لطف طراحی فوق‌العاده شرکت، این ماوس جدید برای راحتی مانور و حرکت بسیار سبک ساخته شده است و تنها 99 گرم وزن دارد. ماوس Logitech G305 از همین ماه با قیمت 59.99 دلار در دسترس گیم‌باز‌های علاقه‌مند خواهد بود.

1 در مورد “لاجیتک از ماوس گیمینگ و بی‌سیم G305 رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH