بنیان‌گذار کارگشا: چرا باید پس از هر زلزله هزاران نفر بی‌خانمان شوند؟

شاید هنوز برای بسیاری از مردم ایران خاطره زلزله‌های سال گذشته فراموش نشده باشد و علی‌الخصوص تهرانی‌ها به شدت با این کلمه دچار استرس می‌شوند که از جمله دلایل این ترس، عدم اطمینان به ساختمان‌هایی است که درون آن زندگی می‌کنند. اما چاره چیست؟

مدیران کارگشا می‌گویند که ما آمده‌ایم تا با بهبود کیفیت روندهای موجود در صنعت ساختمان، نقشی در کاهش این مشکلات داشته باشیم.

سامانه جامع صنعت کارگشا

به گزارش آی‌تی‌رسان، روز گذشته مرکز همایش‌های رایزن تهران میزبان یک رویداد بزرگ در صنعت ساختمان بود که یکی از کامل‌ترین پلت‌فرم‌های موجود در الکترونیکی سازی فرایندهای موجود در این بخش به فعالان این حوزه معرفی گردید.

سامانه جامع صنعت ساختمان که برند تجاری کارگشا راه اندازی شده است خدمات مختلفی به اهالی صنعت ساختمان ارایه می‌کند که به گفته بنیان‌گذار این استارتاپ قطعا نقش بسزایی در این صنعت تا سال 1402 خواهد داشت.

عبدالرضا جباری بنیان‌گذار این سامانه در ابتدا توضیحاتی پیرامون نحوه شکل گیری ایده راه اندازی و همچنین روند انجام کارهای آن ارایه کرد. وی در این نشست گفت: سرعت و سهولت از جمله تغییراتی است که کارگشا در صنعت ساختمان ایجاد می‌کند. قطعا اهالی این صنعت با روند فعلی آشنایی دارند و می‌دانند که سامانه‌ای مانند کارگشا چقدر می‌تواند در تسریع روندهای آن موثر باشد.

جباری در ادامه افزود: تجربه 30 ساله من در صنعت ساختمان و بازار نشان می‌دهد که ما به بهبود کیفیت‌های موجود در کشورمان نیازمندیم. چرا باید بعد از هر زلزله هزاران نفر به خیابان‌ها مراجعه کنند و با استرس فراوان شب را صبح کنند؟ مطمئن باشید که یکی از دلایل مهم این اتفاق عمل نکردن به وظایفی است که برعهده ما گذاشته شده و کم کاری‌هایی است که ما به دنبال کاهش آن‌ها هستیم.

تا حالا روی یک مطلب اس ام اس تصمیم قطعی شده. یک مطلب هم روی بیوگرافی و معرفی افراد از بازیگران سریال ها تا بازیکنان و بسته به موقعیت. کلا یه چیزی تو این مایه که فلان کس کیست؟ فلان جا کجاست؟ و...

بنیان‌گذار کارگشا در ادامه گفت: ما در حال حاضر شاید با سازه‌هایمان بتوانیم افتخار کنیم و به آن‌ها ببالیم ولی قطعا در آینده و برای آیندگان مایه افتخار نخواهیم بود. مشکلات موجود در صنعت ساختمان به قدری زیاد است که باید راه حلی برای آن پیدا می‌شد که برای این موضوع با آی‌تی آشنا شدم که این اتفاق با حضور بهترین‌های این حوزه رخ داد که بسیار موثر بود.

جباری در ادامه به ترکیب جمعیتی مدیران و مسئولین کارگشا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اکثریت حاضر در کارگشا بانوان هستند که میانگین سنی آن‌ها 29 سال است! ما به مرور در حال اضافه کردن نیروهای بیشتری از دهه هفتاد هستیم که مطمئنیم آن‌ها هم دردمند هستند و هم چاره‌دان خوب برای این دردهایی که شاید نسل ما تابحال نتوانسته‌اند چاره جویی خوبی برای آن‌ها انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: از جمله مزیت‌های کارگشا ارتباطی است که این سامانه بین اهالی دانشگاه با بازار کار ایجاد می‌کند. کارگشا قطعا پل ارتباطی خوبی برای آن‌ها خواهد بود چرا که بسیاری از آموزش‌های بازار چیزی متفاوت‌تر از آن است که در دانشگاه گفته می‌شود. همچنین کارگشا قطعا محکی غیر مستقیم برای جداسازای افراد خبره و غیرخبره در صنعت ساختمان خواهد بود که به نوعی ممیزی‌های ویژه‌ای را در این بخش اعمال خواهد کرد.

در ادامه سخنرانان همایش رونمایی این استارتاپ، توضیح مختصری از دیدگاه خود پیرامون کارگشا و آینده صنعت ساختمان ارایه نمودند.

سامانه جامع صنعت ساختمان با برند تجاری کارگشا

لازم به ذکر است که مراسم مجللی پس از برگزاری نشست خبری این رونمایی برگزار شد و مدیران عامل و مسئولین رده بالای شرکت‌های بزرگ ساختمانی مانند کیسون و …. در این رویداد حضور داشتند.

1 در مورد “بنیان‌گذار کارگشا: چرا باید پس از هر زلزله هزاران نفر بی‌خانمان شوند؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH