یک رندر جدید از گوشی وان‌پلاس 6 با عنوان نسخه محدود Avengers منتشر شد

بعد از اعلام رسمی عرضه نسخه محدود مدل Silk White گوشی OnePlus 6 امروز اطلاعاتی جدید به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد یک مدل دیگر از گوشی OnePlus 6  به یاد فیلم پرفروش و محبوب انتقام‌گیران به صورت محدود آماده شده است. این مدل با نام کامل OnePlus 6 Avengers: Infinity War Limited Edition قرار است به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

OnePlus 6

با وجود آنکه این شرکت چینی، گوشی OnePlus 6 را امروز به صورت رسمی در شهر لندن با سه مدل رونمایی کرد اما نسخه محدود مدل Avengers که قرار بود سورپرایز این مراسم باشد، به طور رسمی فردا به حضار معرفی خواهد شد. ولی به لطف یکی از کاربران توییتر یک رندر از این نسخه پیش از مراسم اصلی در اختیار عموم قرار گرفته است.

با توجه به تصاویر رندر، به نظر می‌رسد که بخش جلویی گوشی کاملا مشابه دیگر مدل‌ها و بدون تغییر است. به این معنا که صفحه نمایش 6.3 اینچی به همراه یک برش کوچک در بالای آن قرار گرفته و دوربین سلفی و بلندگوی گوش‌گیر در آن تعبیه شده است. اما وقتی گوشی را به پشت برگردانید داستان کامل فرق می‌کند. یک بدنه فوق‌العاده خاص با یک طراحی جذاب از الگوی فیبر کربنی در برابر دیدگانتان ظاهر خواهد شد که در یک قاب تمام شیشه‌ای قرار گرفته است و لوگوی شرکت نیز به رنگ طلایی در زیر اسکنر اثر انگشت خودنمایی می‌کند اما قسمت هیجان‌انگیز ماجرا حک شدن آرم مشهور Avengers به رنگ طلایی و کاملا واضح و درشت در قسمت پایین بدنه است که جلوه و شکوه خاصی به آن داده است.

علاوه بر اینها دکمه OnePlus Alert Slider در سمت راست گوشی به رنگ طلایی طراحی شده‌ که در قاب مشکی رنگی که با الهام از تصویر ماسک مرد‌آهنی طراحی شده، ترکیب بی‌نظیری را ایجاد کرده است. برای تکمیل کار جزییات، یک والپیپر Avengers سفارشی نیز به عنوان تصویر زمینه نسخه محدود مدل Avengers گوشی OnePlus 6 در نظر گرفته شده است.

اما این پایان ماجرا نیست و به غیر از بحث طراحی، شرکت برای این نسخه محدود سخت‌افزار ویژه‌ای نیز در نظر گرفته است. پردازنده اسنپ‌دراگون 845 کوالکام، هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی یک مجموعه قدرتمند را برای پیوستن به انتقام‌گیران در اختیار شما قرار داده است. علاوه بر این یک دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی به همراه یک لنز ثانویه با قدرت 20 مگاپیکسل که در حالت عمودی (Portrait Mode) فعال می‌شود و دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی برای ثبت لحظات نبرد و گرفتن سلفی در کنار ابرقهرمانان Avengers شما را همراهی خواهند کرد.

OnePlus 6

OnePlus 6

اما هنوز هزینه سفر به دنیای انتقام‌گیران اعلام نشده است و قیمت این مدل جذاب مشخص نیست ولی با توجه به ویژگی‌ها و خیل عظیم علاقه‌مندان به مجموعه فیلم‌های انتقام‌گیران که قطعا همگی مایل به داشتن یک نسخه از آن هستند، قیمت‌ بالایی برای آن در نظر گرفته خواهد شد و حتی در صورت به مزایده گذاشته شدن آن ممکن است ارقامی نجومی برای این نسخه محدود Avengers رد و بدل شود. اما نکته عجیب و جالب این ماجرا این است که گوشی مدل OnePlus 6 Avengers: Infinity War Limited Edition برای اولین به صورت رسمی در هند عرضه خواهد شد و این تنها نکته‌ای است که در مورد زمان و مکان عرضه مورد تایید قرار گرفته است.

2 در مورد “یک رندر جدید از گوشی وان‌پلاس 6 با عنوان نسخه محدود Avengers منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH