اینستاگرام اجازه می‌دهد به‌طور مستقیم پست‌هایتان را به‌عنوان استوری به اشتراک بگذارید

در میان بمباران کاربران با صد‌ها قابلیت بی‌فایده و فانتزی که امروزه در دنیای دیجیتال بلای جان و اعصاب شده است، اینستاگرام بار دیگر از یک ویژگی مفید رونمایی کرد. شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام که جای خود را در دل ایرانیان حسابی باز کرده است قابلیتی جدید را در اختیار کاربرانش قرار داده است تا بتوان به طور مستقیم پست‌های معمولی که در صفحه خود گذاشته‌اید به عنوان استوری نیز به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام

پیش از این شما مجبور بودید به صورت جداگانه از یکدیگر پست و استوری را ارسال کنید. در این حالت اگر مایل بودید تصویر استوری خود را داشته باشید باید یک بار آن را به صورت پست نیز ارسال می‌کردید ولی اکنون شما می‌توانید خیلی راحت بعد از ارسال یک پست همان تصویر را به عنوان استوری نیز ویرایش کرده و به اشتراک بگذارید بدون آنکه دیگر نیاز به آپلود مجدد آن باشد.

ادیتور استوری با توجه به تصویر شما و تحلیل، اندازه، رنگ و نور آن برای‌تان یک پس‌زمینه مناسب و شیک انتخاب می‌‌کند تا چشم به خوبی قادر به دیدن تصویر اصلی باشد و سپس تصویر را در مرکز این پس‌زمینه قرار می‌دهد تا به راحتی آن را به عنوان استوری به اشتراک بگذارید. البته نگران نباشید این تمام امکانات ویرایشی نیست. هنوز هم شما به تمام قابلیت‌هایی که برای استوری‌های معمول در اختیار داشتید، دسترسی خواهید داشت از جمله، هشتگ‌ها، نظرسنجی، شکلک‌های نشان‌دهنده احساسات، انواع افکت‌های متنی، فایل‌های متحرک GIF و فیلتر‌های مختلف وجود دارند. این ویژگی تنها کار ارسال استوری را بیش از پیش ساده خواهد کرد.

اکنون شما می‌توانید استوری که با استفاده از یک پست معمولی آماده کرده‌اید به اشتراک بگذارید و استوری همیشه دربردارنده تصویر اصلی خواهد بود. شما همچنین می‌توانید با اعمال تغییرات مربوطه در بخش تنظیمات اینستاگرام، پست‌هایتان را به عنوان استوری، قابل اشتراک گذاری نمایید. در تصویر بالا شما می‌توانید نحوه استفاده از این ویژگی جدید را مشاهده کنید.

1 در مورد “اینستاگرام اجازه می‌دهد به‌طور مستقیم پست‌هایتان را به‌عنوان استوری به اشتراک بگذارید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH