مشخصات گوشی شیائومی Mi 8 لو رفت

مدتی است که در مورد گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی با نام Mi 8 صحبت‌ می‌شود و طرح‌هایی از آن منتشر شده است اما تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات سخت‌افزاری آن بدست نیامده بود و تنها نکته‌ دقیقی که در رابطه با این گوشی هوشمند می‌دانستیم و خود شرکت نیز آن را مورد تائید قرار داده، تاریخ معرفی آن بود. گوشی شیائومی Mi 8 در روز 31 مه به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

شیائومی

هر چند حدود یک هفته تا مراسم معرفی آن مانده است اما سرانجام مشخصات و ویژگی‌های آن نیز مشخص شد و به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفت. همان طور که انتظار می‌رفت گوشی Mi 8 نیز دارای مشخصاتی مشابه با دیگر پرچم‌داران موجود در بازار است و از این لحاظ نکته غیر معمولی به چشم نمی‌خورد ولی برگ برنده گوشی جدید شیائومی که نسبت به رقبا، آن را برای کاربران جذاب‌تر می‌کند، قیمت پایین‌تر آن است.

به نظر می‌رسد این گوشی مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 845 کوالکام، شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین دارای یک نمایشگر بزرگ 6.2 اینچی IPS با وضوح تصویر 1800 در 2280 پیکسل خواهد بود. به علاوه اگر شما نیز از علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل هستید می‌توانید از داشتن دوربین دوگانه 20 و 16 مگاپیکسلی در پشت گوشی Mi 8 خوشحال باشید. البته دوربین ثانویه 16 مگاپیکسلی در جلو نیز چندان بد نیست!

شیائومی Mi 8 مجهز به یک باتری 3300 میلی‌آمپری و سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 است. براساس اطلاعات منتشر شده، ادعا می‌شود که این گوشی 172 گرم نیز وزن دارد و ضخامت آن تنها 7.8 میلیمتر است. اگر چه رونمایی رسمی آن در چین خواهد بود اما به‌زودی در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

1 در مورد “مشخصات گوشی شیائومی Mi 8 لو رفت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH