تصاویر موتو Z3 پلی و ابزارجانبی موتو ماد 5G لو رفت!

یک جفت تصویر که اخیرا منتشر شده است، نه‌تنها شامل نمایی زنده از اسمارت‌فون موتو Z3 پلی هستند؛ بلکه یک موتو ماد 5G را نیز نشان می‌دهند. این اکسسوری نهایتا ممکن است برای یکی از هندست‌های ماژولار موتو Z عرضه شود. قبلا گفته شد که بر اساس پیش‌بینی‌ها، روز 6 ژوئن رسما از هندست نسل سوم در برزیل رونمایی خواهد شد. همان‌طور که پیش‌تر در دسامبر سال 2016 و برای نخستین بار به احتمال وجود ابزارجانبی مشابه با موتو ماد 5G اشاره شده بود.

انتظار می‌رود که موتو ماد 5G امکان بهره‌مندی از نسل بعدی ارتباطات را برای هندست‌های سازگار فراهم نماید؛ با این‌حال هیچ‌گونه اطلاعاتی در خصوص ابزارجانبی مذکور منتشر نشده است. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، ظاهرا در قسمت فوقانی موتو ماد 5G یک آنتن وجود دارد.

پیش‌بینی می‌شود که موتو Z3 پلی مجهز به یک نمایشگر امولد 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل (فول اچ‌دی پلاس) و نسبت ابعاد 18:9 باشد. در بخش داخلی دستگاه از پلتفرم موبایلی اسنپ‌دراگون 636 شامل یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 509 استفاده شده است. 4 گیگابایت رم به همراه 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی، سایر مشخصات این هندست را تشکیل می‌دهند. در قسمت پشتی گوشی یک دوربین دوگانه قرار گرفته است و انرژی موردنیاز دستگاه از طریق یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش‌فرض روی موتو Z3 پلی نصب شده است. گفته می‌شود این هندست یکی از باریک‌ترین گوشی‌های ممتاز معرفی شده در سال جاری خواهد بود.

ذکر یک نکته حائز اهمیت است. وجود یک نوار ناوبری دوار در قسمت پایینی نمایشگر موتو Z3 پلی به معنای اجرای سیستم‌عامل اندروید P بر روی این اسمارت‌فون نیست. در حالی‌که دومین نسخه پیش‌نمایشی اندروید P برای توسعه‌دهندگان مجهز به نواری با شکل مشابه است؛ اما در خصوص موتو Z3 پلی، موتورولا تنها این مشخصه را برای نسخه سفارشی اندروید 8.1 خود مهیا نموده است.

با معرفی موتو Z3 پلی ظرف روزهای آینده، اخبار بیش‌تری پیرامون این هندست نظیر قیمت‌گذاری و مناطق عرضه آن شنیده خواهد شد. می‌توان امیدوار بود که در همان دوران، اطلاعات بیش‌تری درباره موتو ماد 5G منتشر شود.

1 در مورد “تصاویر موتو Z3 پلی و ابزارجانبی موتو ماد 5G لو رفت!”

  1. واقعا عالیه اینطوری امافقط شاید کمی زحمت داشته باشه
    کلا محصول ماژولار موتورولا واقعا عالیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH