تصاویر آی‌فون‌های 2018 اپل در سه رنگ مختلف منتشر شد

انتظار می‌رود اپل در سال جاری سه مدل گوشی آی‌فون عرضه کند؛ جانشینی برای مدل موفق آی‌فون X، نسخه‌ای بزرگ‌تر با پسوند پلاس و مدلی ارزان‌تر با پنل LCD که طراحی بدون حاشیه خواهد داشت. از سال گذشته شایعات در خصوص طراحی، سخت‌افزار و نرم‌افزار هر سه مدل بسیار بوده است، اما به تازگی خبرهایی در خصوص رنگ‌های مختلف شنیده شده است.

اوایل این ماه Jun Zhang، تحلیل‌گر Rosenblatt، بیان کرد اپل برای متفاوت کردن مدل ارزان‌تر با دو محصول دیگر خود به مانند آی‌فون 5C تنوعی از رنگ‌های مختلف ارایه خواهد کرد:

از آنجایی که اپل شروع به تولید و ارایه سه گوشی در هر سال کرده است، اعتقاد داریم شرکت برای تمایزبخشی بین مدل LCD با مدل‌های بالا رده اولد طراحی متفاوتی را در دستور کار خود قرار دهد. در همین خصوص یکی از راه‌های پیش رو افزودن رنگ‌های مختلف خواهد بود.

براساس صحبت‌های ژانگ سه رنگ متفاوت از این گوشی آبی، زرد و صورتی خواهند بود. با توجه به این موضوع که محصولات اپل در رنگ‌هایی مانند مشکی، سفید، خاکستری، طلایی و رزگلد به نحوی به اشباع رسیده‌اند، سه رنگ ذکر شده می‌تواند انتخاب جالبی برای کوپرتینویی‌ها باشد. البته در خط تولید شرکت رنگ‌های به خصوص چون قرمز نیز به چشم می‌خورد.

باید به این نکته اشاره کرد که شرکت اپل در تنوع دادن به رنگ محصولات خود بی‌سابقه نیست. در زمان‌های نه‌چندان دوری که کاربران حساسیت بالایی نسبت به پخش‌کننده‌های موسیقی داشتند، این شرکت مدل‌های نانو و تاچ آی‌پاد را در رنگین کمانی از رنگ‌های مختلف عرضه کرد. البته یادآوری طراحی و رنگ‌آمیزی نه چندان جالب این آی‌پادها بیانگر آن است که اگر اپل در سودای افزودن رنگ‌های جدید به آی‌فون خود باشد، مطمئنا این رنگ‌ها به مانند محصولات گفته شده پر زرق و برق نخواهند بود.

در صورتی که مطلب گفته شده حقیقت داشته باشد مطمئنا دیدن تنوع رنگ در هندست ارزان قیمت اپل می‌تواند جذاب باشد، به خصوص که رنگ‌های به اصطلاح با کلاس‌تر در بازار این صنعت برای مدل‌های بالاتر در نظر گرفته شده‌اند. در اینجا ذکر این نکته ضروری است که براساس اخبار منتشر شده طراحی آی‌فون LCD به مانند گوشی‌های بالارده شرکت و با پنل پشتی شیشه‌ای برای قابلیت شارژ بی‌سیم سریع خواهد بود و در کل طراحی آن با طراحی پلاستیکی آی‌فون 5C تفاوت‌های زیادی خواهد داشت.

برخی شایعات حکایت از آن داشتند که آی‌فون 2018 ارزان قیمت به مانند آی‌فون X دارای پنلی بی‌حاشیه خواهد بود، اما شایعات دیگری نیز وجود داشتند که طراحی آن را بیشتر شبیه آی‌فون 8 دانسته بودند. این تصاویر تنها برای داشتن تصوری کلی در خصوص این دستگاه ارایه شده است تا کاربر بتواند ذهنیت بهتری نسبت به رنگ‌های جدید داشته باشد و بدون شک پنل جلویی گوشی به این شکل نخواهد بود.

2 در مورد “تصاویر آی‌فون‌های 2018 اپل در سه رنگ مختلف منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH