اطلاعات منتشر شده از محافظ‌های صفحه گلکسی‌ نوت 9 حاکی از تغییر چیدمان سنسورهای جلویی این فبلت است

انتظار می‌رود که فبلت پرطرفدار سامسونگ گلکسی‌نوت 9 طی سال جاری و زودتر از زمان معمول عرضه شود؛ چرا که سامسونگ نقشه‌راه خود را به گونه‌ای تنظیم نموده تا مسیر را برای عرضه گوشی تاشو گلکسی X در سال آینده هموار کند. بر اساس پیش‌بینی‌های کنونی، نوت 9 در اواخر ماه جولای یا آگوست عرضه خواهد شد. یک تصویر و یک ویدیو از 2 محافظ صفحه مختلف نیز از این موضوع حکایت دارند. با توجه به فضای بیش‌تری که در میان برخی برش‌ها قابل مشاهده است، سنسورهای موجود در بخش فوقانی گوشی دچار تغییراتی می‌شوند. بعلاوه ظاهرا اندازه چندین سنسور نسبت به نمونه‌های مورد استفاده در سال گذشته بزرگ‌تر شده است و به نظر می‌رسد که حواشی اطراف قاب خصوصا در بخش‌های فوقانی و تحتانی دستگاه نیز باریک‌تر شده‌اند.

یک فرد خبرچین، ویدیویی از یک محافظ نمایشگر را در وبسایت SlashLeaks منتشر نموده است که حتی به تغییرات گسترده‌تر سنسورهای موجود در حاشیه بالایی دستگاه اشاره می‌کند. نه تنها اندازه برش‌ها در برخی نقاط بزرگ‌تر شده؛ بلکه ظاهرا حسگر جدیدی نیز به گلکسی‌نوت 9 افزوده شده است. احتمالا سامسونگ نسخه‌ای از دوربین TrueDepth ساخت خود و فناوری فیس آی‌دی مشاهده شده در گوشی آی‌فون X را معرفی خواهد کرد. البته به‌خاطر داشته باشید که تصاویری از این‌دست را نبایستی چندان جدی گرفت.

احتمالا در روز 29 جولای از سامسونگ گلکسی‌نوت 9 رونمایی می‌شود (لذا این هندست در اواخر ماه جولای یا آگوست عرضه خواهد شد) و بر اساس بحث‌های مطرح شده می‌توانیم شاهد عرضه مدلی از گوشی با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی باشیم. همچنین ممکن است این فبلت مجهز به یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی باشد. این موضوع نه تنها برای کاربران فوق‌العاده خواهد بود؛ بلکه بدان معناست که سامسونگ دیگر مشکلی با گنجاندن یک باتری بزرگ در گوشی گلکسی‌نوت ندارد. واقعا مشخص نیست که نهایتا واژه فبلت به چه سرانجامی دچار خواهد شد.

2 در مورد “اطلاعات منتشر شده از محافظ‌های صفحه گلکسی‌ نوت 9 حاکی از تغییر چیدمان سنسورهای جلویی این فبلت است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH