نمایشگر اولد پیکسل 3 ایکس ال را ال‌جی خواهد ساخت

پس از آن که شاهد ارایه تصاویری از گوگل پیکسل 3 ایکس ال بر اساس اطلاعات منتشر شده از آن بودیم، انتشار پست جدیدی در Weibo توسط یکی از کاربران جزییات بیشتری را در این رابطه آشکار می‌کند.

به طور خاص این اطلاعات تایید می‌کنند که پیکسل 3 ایکس ال دارای پنل اولد خواهد بود. برخلاف نسخه پیشین در سال گذشته، ظاهرا این هندست در پنل خود دارای ناچ است. بعلاوه با توجه به تامین‌کننده این پنل‌ها که گفته می‌شود شرکت ال‌جی خواهد بود، احتمال آن وجود دارد که یک بار دیگر این شرکت کره‌ای را به عنوان تنها تولیدکننده نسخه بزرگ گوشی‌های گوگل بدانیم. با این وجود در خصوص تولیدکننده پیکسل 3 هنوز حرفی زده نشده است. سال گذشته پیکسل 2 توسط شرکت اچ‌تی‌سی منتشر شد و گفته می‌شود در سال جاری بر خلاف برادر بزرگ‌تر شاهد حضور پنلی با بریدگی در قسمت بالای آن نخواهیم بود و تنها این نمایشگر با نسبت 18:9 خواهد داشت.

جدای از تفاوت‌های فیزیکی، انتظار می‌رود مشخصات داخلی هر دو دستگاه یکسان باشد. در این خصوص اطلاعی در دست نیست، اما به احتمال فراوان شاهد حضور پردازنده اسنپدراگون 845 به عنوان قلب تپنده این هندست‌ها خواهیم بود. 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی یا مدل‌هایی با 64 و حتی 256 گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر مشخصات این گوشی‌ها خواهد بود. در قسمت دوربین هنوز تصمیم گوگل برای استفاده از دو دوربین بر روی دستگاه‌هایش مشخص نیست، اما با توجه به عدم علاقه این شرکت به این قابلیت باز هم احتمالا پیکسل‌های 2018 با یک دوربین به کار خود ادامه دهند.

در حال حاضر زمانی برای عرضه این گوشی‌ها در نظر گرفته نشده است؛ سال گذشته مراسم رونمایی از اسمارت‌فون‌های گوگل در چهارم اکتبر برگزار شد، پس می‌توان گفت احتمالا اکتبر ماهی خواهد بود که باید منتظر معرفی رسمی گوشی‌های پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل 3 باشیم.

4 در مورد “نمایشگر اولد پیکسل 3 ایکس ال را ال‌جی خواهد ساخت”

    1. کاش سامسنگ می ساخت الجی کیفیت نداره!جدا عمیب ترین حرفو زدی کیفیت صفحه های اس 9 پلاس و خی سبز و هاله های سبز و قرمز آیفون تنو دیدیم مثلا اولد وی 30 و نوکیا 8 سیروکو چه مشکلی داشتش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH