براساس گفته‌های HMD تمامی اسمارت‌فون‌های نوکیا به‌روزرسانی اندروید P را دریافت خواهند کرد

شرکت HMD Global را باید جانشین شایسته شرکت نوکیا دانست و این امر فقط به خاطر تولید اسمارت‌فون‌هایی تحت برند نوکیا نیست، بلکه شرکت فنلاندی با برنامه‌ریزی صحیح تقریبا در تمامی سطوح قیمتی گوشی هوشمندی برای کاربران ارایه کرده است. همچنین پشتیبانی نرم‌افزاری قوی از محصولات خیال خریداران گوشی‌های نوکیا را تا حدود زیادی از این بابت راحت کرده است.

تقریبا بیشتر محصولات جذابی که تا به حال این شرکت ارایه کرده، ابتدا در چین عرضه خود را شروع کرده‌اند و سپس با مدل‌های مختلفی به صورت جهانی در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته‌اند. نمونه موفق این سیاست را می‌توان در نوکیا X6 دید.

HMD در جریان کنفرانس هشتگ ChargedUp خود اعلام کرده است که تمامی گوشی‌های هوشمندی که تا به حال از طرف شرکت روانه بازار شده‌اند، به همراه محصولاتی که به تازگی معرفی خواهند شد، به‌روزرسانی اندروید پی را پس از انتشار آن توسط گوگل در پاییز دریافت خواهند کرد.

این شرکت سابقه درخشانی در عمل به وعده‌های خود  در خصوص ارایه به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گوشی‌های عرضه شده در سال گذشته خود دارد و کاربران این بار نیز بابت خوش قولی شرکت فنلاندی بسیار خوش‌بین هستند. در هر صورت اگر می‌خواهید از جمله خریداران گوشی‌های نوکیا باشید، می‌توانید با خیالی آسوده از بابت ارایه مرتب به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و بسته‌های امنیتی اقدام به خرید کنید.

2 در مورد “براساس گفته‌های HMD تمامی اسمارت‌فون‌های نوکیا به‌روزرسانی اندروید P را دریافت خواهند کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH