ساعت‌های هوشمند Gear S3 سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را دریافت می‌کنند

برای هر دو نسخه کلاسیک و frontier ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ که از سیستم عامل تایزن بهره می‌برند، یک به‌روزرسانی ارایه شده است که ویژگی‌های جدیدی را به این دستگاه‌ها اضافه می‌کند. این به‌روزرسانی به صورت تدریجی برای تمامی مناطق ارسال خواهد شد و اگر هنوز اعلان مربوط به آن را دریافت نکرده‌اید، نگران نباشید.

در هر صورت می‌توان به صورت دستی با اجرای Samsung Gear app و انتخاب گزینه Update Gear Software و سپس Download Updates Manually به صورت دستی اقدام به این کار کرد، اما باز هم اگر نوتیفیکیشن آپدیت را دریافت نکرده باشید تضمینی برای دریافت به‌روزرسانی وجود نخواهد داشت.

مهم‌ترین ویژگی جدید این به‌روزرسانی افزودن حالتی است که توسط آن کاربر می‌تواند با چرخاندن لبه‌های ساعت به تماس‌های دریافتی پاسخ دهد. هیچ نیازی به فعال کردن سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری این ویژگی وجود ندارد و قابلیت گفته شده پس از دریافت به‌روزرسانی به صورت خودکار اعمال می‌شود.

به راحتی لبه‌های Gear S3 را چندین بار بر خلاف گردش عقربه های ساعت بچرخانید و سپس قادر خواهید بود تا تماس ورودی را پاسخ دهید. به علاوه این به‌روزرسانی حاوی ویژگی “بهبود در دسترسی بصری” نیز هست که ظاهرا به صورت مشخص کارایی خاصی ندارد. به‌روزرسانی مذکور نسخه سیستم عامل را تغییر نخواهد داد و بعد از نصب آن سیستم عامل تایزن نسخه 3.0.0.2 را نشان می‌دهد.

2 در مورد “ساعت‌های هوشمند Gear S3 سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را دریافت می‌کنند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH