مقایسه ویدیویی هواوی Y7 Prime 2018‌ با سامسونگ گلکسی J7 Pro

یکی از پرطرفدارترین بخش‌ها برای خرید یک تلفن همراه، رده میانی است که کاربرانی با بودجه متوسط و حتی پایین را جذب خود می‌کند.

در این بین، گوشی‌های زیادی وجود دارد که البته اکثرا امکانات کاملی ندارند اما به‌تازگی سازندگان تلاش کردند تا با ارایه اسمارت‌فون‌هایی بهینه‌تر، خلا موجود در این بخش را پر کرده و محصولاتی بسیار خوب را روانه بازار سازند.

یکی از تلفن‌های همراه جدید در این قسمت، هواوی Y7‌ پرایم نام دارد که در نسخه ۲۰۱۸ آن به تازگی وارد بازار شده و برای رقبای خودش خط و نشان می‌کشد. شاید بتوان محصولات رده سری J سامسونگ را رقیب این سری دانست که برای همین ما تصمیم گرفتیم تا یکی از بهترین‌های این بخش یعنی گلکسی J7 پرو را در مقابل گوشی جدید هواوی قرار دهیم.

در ویدیوی زیر که به‌صورت اختصاصی برای شما تهیه شده،‌ در ۵ بخش مختلف این دو گوشی به مقایسه گذاشته شده‌اند تا شما بتوانید گوشی برتر را بسته به نیاز خودتان انتخاب و تهیه کنید.

3 در مورد “مقایسه ویدیویی هواوی Y7 Prime 2018‌ با سامسونگ گلکسی J7 Pro”

  1. طبق بررسی فقط فیلم برداری هواوی بهتر بود و 3 ثانیه سریع تر بود در اجرای برنامه ها بقیه بخش های جی 7 بهتر بود

    1. بخش اول که سخت افزاره که هواوی مشخصه سریعتر بود و چند ثانیه زودتر تموم کرد، عکسهایی که گرفته بود هم خیلی با کیفیت تر و طبیعی تر بود، صداذهم بنظرم مساوی بود اما همون 3 به 2 بنفع هواوی منطقیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH