منتظر گلکسی نوت 9 در نهم آگوست باشید

براساس گزارشی که امروز منتشر شده است، گلکسی نوت 9 در تاریخ نهم آگوست رونمایی خواهد شد. این تاریخ دو هفته زودتر از زمان معرفی گلکسی نوت 8 در سال گذشته است. احتمالا کار عرضه این هندست از پایان آگوست آغاز خواهد شد. پیش از این گفته شده بود که سامسونگ تصمیم دارد پرچم‌دار جدید خود را پیش از رونمایی از آی‌فون‌های 2018 ارایه کند. بعلاوه این شرکت کره‌ای مد نظر دارد تا دهمین سالگرد تولید خانواده گلکسی S را کمی زودتر از موعد مقرر برگزار کند و جلو انداختن رونمایی از نوت 9 می‌تواند فاصله زمانی مورد نیاز بین عرضه دو پرچم‌دار را مهیا کند. البته در این بین نباید گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ را که از مدت‌ها پیش شاهد انتشار اخبار مربوط به آن بودیم، فراموش کنیم.

رویداد Unpacked که در آن از فبلت جدید سامسونگ رونمایی خواهد شد، در نیویورک برگزار می‌شود. انتظار می‌رود این اسمارت‌فون مجهز به دوربین‌های جدید باشد که احتمالا همان دوربین‌های دوگانه 12 مگاپیکسلی هستند که اپرچر متغیر بین 1.5 تا 2.4 دارند. کاربران چینی و آمریکایی به مدلی دسترسی خواهند داشت که دارای پردازنده اسنپدراگون 845 است و برای کاربران دیگر مناطق مدل چیپ‌ست اگزینوس 9810 ارایه خواهد شد.

براساس آخرین اطلاعات نباید منتظر به‌کارگیری حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش در این گوشی باشیم؛ چرا که ظاهرا سامسونگ قصد دارد در گوشی گلکسی S10 برای اولین بار از این فناوری استفاده کند. صفحه نمایش سوپر امولد 6.4 اینچی گلکسی نوت 9 با رزولوشن 1440 در 2960 به صورت بدون حاشیه و دارای نسبت 18.5:9 خواهد بود. شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر ویژگی‌های این هندست است.

چندی پیش صحبت‌هایی مطرح شده بود که تاریخ اواخر جولای برای رونمایی از گلکسی نوت 9 با تاخیری چند هفته‌ای به دلیل باز طراحی این محصول مواجه می‌شود. ظاهرا قائم مقام شرکت، Lee Jan-Yong، در برگشت از سفر خود به چین و دیدن محصولات شرکت‌های رقیب به مهندسان سامسونگ دستور داده بود تا ضخامت این دستگاه را نیم میلی‌متر کمتر کنند.

در هر صورت باید گفت تاریخ نهم آگوست برای رونمایی از گلکسی نوت 9 توسط سامسونگ تایید نشده است و نمی‌توان با قطعیت در مورد آن صحبت کرد. با توجه به اطلاعاتی که تا به حال از این گوشی منتشر شده، تصویری توسط طراحان وبسایت PhoneArena تهیه شده است که می‌توانید آن را در بالای صفحه مشاهده کنید.

2 در مورد “منتظر گلکسی نوت 9 در نهم آگوست باشید”

  1. همه منتظر یه تحول جدید از سامسونگ هستن ولی اینجوری که پیداست قصدش فقط اضافه کردن رام گوشی و چیزای دیگس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH