مشکل بخش تبلت‌ها در وب‌سایت رسمی اندروید برطرف شد

دیروز اتفاقی عجیب سبب ترس و سردرگمی بسیاری از کاربران شد. ماجرا از آنجایی آغاز شد که با مراجعه به وبسایت رسمی اندروید خبری از بخش مربوط به تبلت‌ها به چشم نمی‌خورد و این شائبه را به وجود آورد که پایان کار اندروید در تبلت‌ها فرا رسیده است! هنگامی که کاربران تلاش می‌کردند وارد بخش مربوط به تبلت‌‌ها شوند به صفحه اصلی سایت هدایت می‌شدند.

اندروید

با این حال شرکت گوگل خاطر نشان کرد که این مشکل تنها به دلیل به‌روزرسانی سایت رخ داده و اعلام نمود هم‌اکنون اشکال عدم دسترسی بر طرف شده و کاربران می‌توانند وارد بخش تبلت‌ها شوند. البته چندان هم دور از ذهن نیست که گوگل سرانجام بخش تبلت‌ها را تعطیل نماید چراکه تبلت‌های اندرویدی به طور کلی عملکرد خوبی نداشته و گاها دارای مشکلاتی هستند و شاید در آینده نه چندان دور شاهد تغییرات گسترده یا از دور خارج شدن آنها باشیم.

امروزه شاهد کاهش شدیدی در سفارش و فروش تبلت‌های اندرویدی هستیم به طوری که طبق جدید‌ترین گزارش IDC فروش جهانی تبلت‌های اندرویدی دچار رکود شده است و در سه ماه نخست سال 2018 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 11.7 درصد کاهش داشته و از طرف دیگر آیپد‌های‌ اپل با بدست آوردن 28.8 درصد از سهم فروش بازار تبلت دنیا به بالاترین میزان خود در طی چهار سال گذشته رسیده‌اند.

1 در مورد “مشکل بخش تبلت‌ها در وب‌سایت رسمی اندروید برطرف شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH