اولین محموله شیائومی Mi 8 در یک دقیقه و نیم به اتمام رسید!

شیائومی در تاریخ 31 ماه می در شنژن چین از پرچم‌دار جدیدش به نام Mi 8 رونمایی کرد. اولین محموله فروش این پرچم‌دار به تازگی در چین عرضه شد که موجود آن در 1 دقیقه و 37 ثانیه به اتمام رسید.

با این حال این کمپانی تعداد گوشی‌های فروخته شده را منتشر نکرده است. دومین محموله فروش این هندست در تاریخ 12 ژوئن ساعت 10 به وقت محلی فروخته خواهد شد. درست همانند امروز، سه نسخه از این هندست با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

شیائومی Mi 8 نخستین اسمارت‌فون این کمپانی است که از نمایشگر سوپر امولد با وضوح +Full HD و نسبت تصویر 18.7:9 استفاده می‌کند. بخش شیشه‌ای قرار گرفته در پشت این اسمارت‌فون از طراحی موسوم به “water drop arc” استفاده می‌کند، در بخش میانی این تلفن همراه نیز می‌توانیم آلومینیوم 7000 را مشاهده کنیم.

در قلب این پرچم‌دار چیپست اسنپدارگون 845 قرار گرفته است و وظیفه تولید نیرو در آن را یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی بر عهده دارد که از فناوری شارژ سریع +Quick Charge 4 استفاده می‌کند. هدایت کننده این مجموعه اندروید 8.1 اوریو است که با رابط کاربری Miui 10 شخصی سازی شده است.

در بخش دوربین شیائومی Mi 8 می‌توانیم یک دوربین دوگانه را مشاهده کنیم. سنسور اصلی این دوربین سونی IMX363 است که 12 مگاپیکسل وضوح داشته و گشودگی دیافراگم آن f/1.8 و اندازه پیکسل‌ها در آن 1.4 میکرون است. دومین سنسور نیز S5K3M3 است که وضوحی 12 مگاپیکسلی دارد و گشودگی دیافراگم آن f/2.4 است. این دوربین دوگانه از قابلیت‌هایی نظیر تثبیت کننده تصویر 4 محوره، زوم اپتیکال و فوکوس اتوماتیک دو پیکسله بهره‌مند است. در بخش جلویی می‌توانیم یک سنسور 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسلی 1.8 میکرون را مشاهده کنیم. این دوربین نیز از قابلیت‌هایی نظیر سلفی پرتره AI و بیوتی AI پشتیبانی می‌کند.

هم‌چنین شیائومی Mi 8 نخستین تلفن همراه دنیا با قابلیت GPS دو فرکانس است. از دیگر ویژگی‌های بخش شبکه این تلفن همراه می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G VoLTE، Wi-Fi، بلوتوث نسخه 5 و NFC اشاره کرد. خوشبختانه در این اسمارت‌فون هنوز می‌توانیم پورت استاندارد 3.5 میلی‌متری هدفون را مشاهده کنیم. از دیگر قابلیت‌های مهم شیائومی Mi 8 می‌توان به بهره گیری از سیستم تشخیص چهره موسوم به Infrared Face Unlock اشاره کرد که دقت و سرعت بیش‌تری را در این بخش به نسبت سایر گوشی‌های اندرویدی به ارمغان می‌آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH