ویژگی‌های جالب و جدید افزوده شده به Gboard در آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار

از زمان ارایه نرم‌افزار Gboard این صفحه کلید مجازی به لطف به‌روزرسانی‌های ماهیانه و مرتب گوگل موفقیت‌های فراوانی را به دست آورده است. به مانند دیگر توسعه‌دهندگان، گوگل نیز در برنامه بتای خود ویژگی‌های جدیدی برای این نرم‌افزار آزمایش می‌کند.

آخرین نسخه از برنامه Gboard دارای ویژگی‌های جالبی است که به احتمال فراوان در به‌روزرسانی بعدی شاهد به‌کارگیری آنها خواهیم بود. مهم‌ترین قابلیت اضافه شدن حالت ذخیره باتری است که برای کم کردن مصرف باتری هندست به هنگام استفاده از نرم‌افزار، محیط صفحه کلید تیره شده و برخی از مواردی که مصرف زیاد باتری دارند، غیرفعال می‌شوند. این حالت می‌تواند به صورت دستی توسط کاربر فعال یا غیرفعال شود.

دیگر ویژگی جذاب افزوده شده در Gboard قابلیت هشدار نرم‌افزار در شرایط کمبود حافظه است. هنگامی که حافظه دستگاه پر باشد، هشداری برای وی ارسال خواهد شد. بعلاوه ابزار OCR به صورت مستقیم به صفحه کلید افزوده می‌شود تا نیازی به استفاده از Google Lens هنگام تایپ نباشد.

در نهایت احتمالا گزینه‌ای برای استیکرهای محبوب برای کاربران در Gboard اختصاص خواهد یافت تا با نشانه‌گذاری استیکرهای پر مصرف خود، آنها را از میان دیگر استیکرها به راحتی پیدا کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH