منتظر عرضه ال‌جی Q استایلوس در ماه آینده باشید؛ تصاویر و مشخصات گوشی منتشر شد

ظاهرا ال‌جی تصمیم دارد بدون توجه به قیمت، پسوند Q را به تمامی محصولات خود اضافه کند. پس از رونمایی اخیر از گوشی‌های بالارده  G7 ThinQ و V35 ThinQ، شرکت کره‌ای اسمارت‌فونی تحت عنوان Q استایلوس را در بازار آمریکا ارایه خواهد کرد.

اگرچه این گوشی یک محصول میان‌رده محسوب می‌شود، اما ال‌جی ادعا کرده است وجود برخی قابلیت‌های خاص، آن را در میان اسمارت‌فون‌های میان‌رده متمایز می‌کند. همچنین شرکت اعلام کرده است بسته به بازار، عرضه این گوشی در چند مدل از قبیل Q استایلوس، Q استایلوس پلاس و Q استایلوس a انجام خواهد شد.

همانطور که از اسامی این دستگاه‌ها مشخص است، تمامی گوشی‌های ذکر شده دارای قلم استایلوس خواهند بود. قلمی که قرار است ضمن کاربردی بودن، فراتر از صفحه کلید آسودگی را برای کاربر به ارمغان آورد. ظاهرا Q استایلوس قابلیت تشخیص و ثبت دست نوشته‌ها را حتی به هنگام خاموشی نمایشگر دارد. بعلاوه از قلم آن می‌توان در تصاویر و فیلم‌های گرفته شده استفاده کرد تا فایل‌های GIF ساخت. اما این تنها ویژگی متمایزکننده اسمارت‌فون جدید ال‌جی نیست.

در دستگاه از دوربین‌های دوگانه 8 و 16 مگاپیکسلی استفاده شده است که قابلیت‌هایی چون فوکوس خودکار و حالت تصویربرداری پرتره دارد. نکته جالب بهره‌مندی این هندست از قابلیت DTS:X است که پیش از این شاهد به کارگیری آن در محصولات سری G و V شرکت بودیم. با وجود این ویژگی کاربران می‌توانند امیدوار به شنیدن کیفیت صدای مطلوبی باشند.

از دیگر ویژگی‌های خاص Q استایلوس می‌توان به گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، درگاه USB شارژ سریع Type-C، حسگر اثر انگشت در پشت گوشی که به عنوان دکمه شاتر برای دوربین سلفی نیز استفاده می‌شود و استاندارد MIL-STD 810G اشاره کرد.

محصول جدید ال‌جی دارای بدنه‌ای فلزی با صفحه نمایش بزرگ 6.2 اینچی FHD+ و نسبت تصویری 18:9 خواهد بود. در داخل دستگاه نیز شاهد حضور پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس 1.5 یا 1.8 گیگاهرتز به همراه 3/32 یا 4/64 گیگابایت حافظه داخلی و رم خواهیم بود.

Q استایلوس دارای یک باتری 3300 میلی‌آمپری بوده و به صورت پیش‌فرض اندروید اوریو 8.1 بر روی آن نصب خواهد بود. بسته به مدل گوشی، این هندست در رنگ‌های مشکی شفقی، آبی مراکشی و بنفش کم‌رنگ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. اطلاعات در خصوص قیمت این محصول به صورت منطقه‌ای و به محض عرضه اعلام خواهد شد، اما ال‌جی اعلام کرده است Q استایلوس به صورت محدود و از ماه پیش روی میلادی در آمریکای شمالی و آسیا عرضه خواهد شد. ارایه این گوشی در دیگر بازارها از سه ماهه مالی سوم آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH