چه انتظاراتی از گوشی بعدی خود دارید؟!

خبر از عرضه گوشی جدید می‌شود، هر کس برای خود، تشریفات و آدابی در خرید آن دارد. بعضی به برندی که هم‌اکنون از آن استفاده می‌کنند وفادارند، برخی با دقت در جزئیات و مشخصات کالاها و محصولات به دنبال محک گوشی‌ها هستند و بعضی دیگر صبر می‌کنند که بازخورد و انتقادات کاربران را بشنوند، اما به‌درستی همه ما در یک امر برای خرید گوشی مشترک هستیم و آن ویژگی‌ها و مشخصات موردعلاقه‌مان در این پردازشگر و رایانه جیبی ماست.

خوشبختانه، هرچند ویژگی و مشخصات موردعلاقه ما زیاد و گوناگون است، اما شرکت‌های تولیدکننده در تنوع آن بسیار فعال بوده و محصولات گسترده‌ای را عرضه می‌کنند. شاید که شما به دنبال آن شرکتی باشید که نرم‌افزارهای مرتبط در گوشی آن را بیشتر تایید کنند یا شاید به دنبال یک گوشی بگردید که صفحه نمایشگرش باکیفیت و تولیدکننده آن شاید همان شرکت باشد. مشخصات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد و یکتای هر شرکت تولیدکننده گوشی در سال 2018 بسیار زیاد و عملا بی‌شمار است.

کاربری ممکن است بگوید: گوشی من برای تماس با خانواده و دوستانم است. واقعا برای من بی‌اهمیت است که کیفیت بهتری در بازی یا دوربین داشته باشد. محصولات شرکت‌ها را دیده‌ام و خودم از BlackBerry KEYone استفاده می‌کنم. چون این شرکت نیاز من را برای تلفن همراه کاملا برآورده کرده است، احتمال زیاد بعد از عرضه KEY2 آن را خریداری کنم. من از اینکه گوشی برایم آشنا باشد لذت می‌برم، گوشی‌های دیگر نیز ویژگی‌های خوبی دارند. مثلا شما ممکن است Galaxy S9   یا Google Pixel یا محصول دیگری را خواسته باشید. این تفاوت علایق است. نسخه جدید BlackBerry قطعا 60 میلیارد فروش نخواهد داشت، چون خیلی از کاربران نرم‌افزار یا دوربین باکیفیت یا صفحه‌نمایش بهتر یا غیره و غیره را ویژگی مناسب می‌دانند. این امر واقعا زیبا بوده و جذابیت فناوری است. کاربران ویژگی موردعلاقه خود را دنبال می‌کنند و شرکت‌ها روزانه در پی ارایه نسخه‌ای بهتر و بهتر برای آن هستند. با این تنوع و گوناگونی همچنان گوشی موردعلاقه شما احتمالا در بازار وجود خواهد داشت. گوشی دیگر امروزه صرفا یک تلفن همراه نیست بلکه یک دنیا و زندگی مجازی است.

شما از کدام محصول استفاده می‌کنید و چرا آن را خریده‌اید؟ به دنبال چه خصوصیتی در گوشی جدید خود هستید؟ کدام ویژگی شما را متمایل می‌کند که یک محصول جدید را فوری بخرید؟ همواره جذاب و چالش‌برانگیز است که نظرات این‌چنینی را در مورد استفاده کاربران بخوانیم، پس به بخش نظرات بروید و به ما جواب خود به این سؤالات را بگویید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH