آخرین به‌روزرسانی اینستاگرام با افزودن قابلیت‌هایی برای به اشتراک‌ گذاری مجدد استوری‌ها

ماه گذشته اینستاگرام قابلیت به اشتراک گذاری مجدد استوری‌ها را برای کاربران خود به ارمغان آورد؛ قابلیتی که بسیاری آن را با ویژگی ری‌توییت در توییتر برابر می‌دانند. حال پیش از معرفی یک ویدیو هاب جدید، این شرکت اعلام کرده در به‌روزرسانی جدید امکانات بیشتری را از این قابلیت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

در آخرین نسخه از این نرم‌افزار کاربران می‌توانستند به راحتی استوری‌هایی که در آنها منشن شده‌اند را در قالب استوری صفحه خود به اشتراک گذارند. تا به امروز کاربری که در استوری منشن می‌شد، از طریق دایرکت پیغامی برای اطلاع از این موضوع دریافت می‌کرد. سپس در صورت تمایل به اشتراک گذاری مجدد استوری، باید اسکرین‌شاتی از استوری گرفته می‌شد و به صورت معمول در صفحه قرار می‌گرفت. حال تغییراتی در این روند اعمال شده است؛ به این صورت که همراه با پیام در دایرکت دکمه‌ای نیز تحت عنوان Add This to Your Story افزوده شده است که به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی استوری مورد نظر را مجددا به اشتراک گذارد. البته در این فرایند می‌توان استوری مورد نظر را تغییر سایز دارد، یا متن و حتی استیکری به آن اضافه کرد. نام کاربری به اشتراک گذارنده اصلی استوری نیز در پایین نمایش داده می‌شود تا کاربران بتوانند پروفایل وی را چک کنند. البته اینستاگرام هشدار داده است که این قابلیت تنها بر روی پروفایل‌های عمومی قابلیت اجرا خواهد داشت.

علاقه‌مندان به این قابلیت می‌توانند با به‌روزرسانی به آخرین نسخه اینستاگرام، به امکانات تازه اضافه شده بر روی دستگاه iOS یا اندرویدی خود دسترسی داشته باشند. گفته شده است این به‌روزرسانی امروز و تحت نسخه 48 ارایه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH