دستبندی زیبا برای پایان دادن به بحران Missed call

Vybe

محصولی زیبا با نام وایب( Vybe) به صورت یک دستبند رنگی ساخته شده است تا بتواند علاوه بر ظاهر زیبا و آراسته به مشکل ندیدن تماس‌هاس از دست رفته یا همان Missed Call پایان دهد. این محصول که به صورت بیسیم و از رابط بلوتوث به تلفن هماره هوشمند شما متصل می‌شود هرگاه که یک تماس ورودی و یا یک پیام داشته باشید به شما اعلام خواهد نمود تا به سراغ گوشی خود بروید.

vybe 2

جالب است بدانید که بسیاری از افراد به خاطر قیمت بالایی که ساعت گالاکسی گیر سامسونگ داشته است از خرید آن صرف نظر نمودند و پرداخت رقمی نزدیک به 300 دلار را برای یک محصول جانبی اشتباه می‌دانستند ولی این افراد به راحتی می‌توانند وایب را خریداری نمایند زیرا قیمت این محصول زیبا تنها39 دلار خواهد بود.

یک چیپ بلوتوث کوچک در داخل این محصول کارگذاشته شده است که می‌تواند تا مسافتی بیش از 15 متر به تلفن همراه متصل بماند و با یک ویبره کوچک به شما اعلام وضعیت کند. و برای زنگ خوردن تلفن هم با وقفه‌های یک ثانیه ای شروع به لرزیدن خواهد کرد که البته با فشار دادن چیپ می‌توانید وایب را سایلنت نمایید.

vybe 3

 سیستم شارژ این مچ بند زیبا نیز با USB  همخوانی داشته و به راحتی می‌وان در شرایط مختلف و با ابارهای مختلفی آن را شارژ نمود. این محصول به قدری ظریف و زیباست که شاید اگر کسی آن را بر روی دستان شما ببیند ابتدا فکر کند که شما یک مچ بند تزئینی به دست دارید. سیستم‌های عامل همخوان با وایب شامل اندروید، ویندوز فون، بلک بری وiOS خواهد بود که بیشترین تعداد تلفن موجود در بازار را پوشش خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH