ویژگی‌های جدید وان پلاس 6 با نسخۀ جدید سیستم‌عامل اکسیژن

وان پلاس 6، سیستم‌عامل اکسیژن را به نسخۀ 5.1.6 OTA، به‌روزرسانی کرد. با این به‌روزرسانی، از کارایی بیشتر و ویژگی‌های متنوعی درگوشی وان پلاس 6 بهره‌مند می‌شوید. در این نسخه، ویژگی portrait (حالت عمودی صورت)، به دوربین سلفی افزوده شده است. هم‌چنین می­‌توان تصاویری با افکت بوکه گرفت (قابلیتی که وان پلاس 6، هنگام عرضه این گوشی از آن صحبت کرده بود).

سومین قابلیت جدید، حالت تنظیم Do Not Disturb، برای مصرف‌کنندگان وان پلاس 6 هست (بسیاری از کاربران خواهان اضافه شدن این حالت بودند زیرا امتیاز ویژه‌ای در هنگام کار با گوشی است). با اضافه شدن حالت DND، یکی دیگر از مشکلات گوشی وان پلاس 6 حل شد. با این قابلیت می‌توان در مواقعی که امکان پاسخگویی به تماس و یا پیامک وجود ندارد، تلفن را به حالت غیرقابل‌ دسترس برد. درنتیجه با فعال کردن حالت DND، می‌توان حالت‌های مشخص و پیشرفته‌ای را برای دریافت و عدم دریافت نوتیفیکیشن و تماس‌ها تنظیم کرد.

ویژگی مهم نمایش درصد باتری در نوار وضعیت در سیستم‌عامل اکسیژن اولیه‌ وجود نداشت که هم‌اکنون به این نسخه افزوده شده است. تعدادی از باگ‌های وان پلاس 6 رفع شده و هم‌چنین امکان تماس VoLTE (تماس از طریق اینترنت پرسرعت) برای کاربران هندی در این نسخه وجود دارد.

شرکت وان پلاس خاطرنشان کرده که در نسخه جدید سیستم‌عامل اکسیژن، کیفیت صدا، تماس و آهنگ زنگ، بهبود یافته است و کاربران تجربه تماس بسیار باکیفیتی را خواهند داشت. مشکلاتی که برای دو سیم‌کارت وجود داشت، حل‌شده و تنظیمات 4G برای هر دو سیم‌کارت و امکان تعویض بین آن‌ها نیز فراهم شده است. همچنین گزینه پاسخ هوشمند نیز برای دستگاه‌های بلوتوث افزوده شده است.

شرکت وان پلاس اعلام کرده که این هفته، برای تنها درصد کمی از کاربران، نسخه جدید این سیستم‌عامل در دسترس خواهد بود، ولی همانند دیگر به‌روزرسانی‌های OTA، نسخه 5.1.6  نیز به‌تدریج به‌طور گسترده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH