مشخصات اوپو فایند X منتشر شد؛ قدرتمند با ویژگی‌هایی کاملا جدید

اوپو فایند X که قرار است در تاریخ نوزدهم ژوئن به صورت رسمی رونمایی شود، پیشرفته‌ترین گوشی تولیدی شرکت چینی خواهد بود. آخرین باری که اوپو اقدام به انتشار یک پرچم‌دار در بازار کرد، سال 2014 و گوشی فایند 7 بود.

شایعات حکایت از آن داشتند که پردازنده این گوشی اسنپدراگون 845 خواهد بود. با توجه به حضور این هندست در سایت TENAA، به نظر می‌رسد پردازشگر این اسمارت‌فون هشت هسته‌ای با فرکانس 2.8 گیگاهرتز خواهد بود. لیست تنا نام دقیق این پردازشگر را مشخص نکرده است، اما از سرعت پردازشی آن می‌توان حدس زد که باید منتظر سی‌پی‌یو SD845 باشیم.

امروز اوپو پوستری را از محصول جدید خود منتشر کرد که برخی از ویژگی‌های کلیدی آن را تایید می‌کند. همانطور که گفته شد، یکی از این موارد پردازنده اسنپدراگون 845 است.

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، تیم پردازشی اوپو فایند X را تشکیل می‌دهند. پیش از این در لیست تنا آمده بود که مدلی دیگر با حافظه داخلی 128 گیگابایت وجود خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه نمایش 6.4 اینچی اولد، سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی در دوربین اصلی و سنسور 25 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی، اندروید 8.1 اوریو و باتری 3645 میلی‌آمپری اشاره کرد.

جدای از مشخصات قدرتمند اوپو فایند X، این دستگاه دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای نیز خواهد بود. پوستری که اخیرا توسط شرکت منتشر شد نشان داد که صفحه نمایش این گوشی ناچ و لبه‌هایی منحنی خواهد داشت. دوربین آن نیز دارای 5 برابر زوم اپتیکال خواهد بود. باتری این گوشی مجهز به فناوری Super VOOC برای شارژ سریع است. همچنین شنیده شده است در این گوشی شاهد به کارگیری فناوری پیشرفته تشخیص چهره سه‌بعدی خواهیم بود.

پرچم‌دار اوپو فایند X طی یک رویداد رسمی در تاریخ نوزدهم ژوئن در لوور پاریس به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH