اکسپریا XZ پرو

سونی اکسپریا XZ پریمیوم بالاترین رتبه در رتبه‌بندی انتوتو را تصاحب کرد

ملاک برتری گوشی هوشمند تنها مربوط به عملکرد آن نمی‌شود. یک هندست می‌تواند سرعتی خارق‌العاده حتی به هنگام کار کردن با سنگین‌ترین نرم‌افزارها داشته باشد، اما تجربه کاری ضعیفی در زمینه دوربین، باتری و صفحه نمایش برای کاربر خود ارایه کند و به صورت کلی دستگاهی ضعیف از دید کاربران شناخته شود. بر اساس گزارشی از انتوتو اسمارت‌فون سونی اکسپریا XZ پریمیوم بالاترین رتبه را در رتبه‌بندی گوشی‌های اندرویدی در ماه می سال 2018 به دست آورد.

کاربران 96 درصد به این گوشی رای دادند و اگر چه هندست قدرتمند سونی در بین گوشی‌های پرفروش قرار نگرفته، اما در این رتبه‌بندی جایگاه اول را تصاحب کرده است. ظاهرا مهم‌ترین دلیل برای این رتبه اکسپریا XZ پریمیوم به خاطر استفاده از فناوری Motion Eye باشد که به گوشی توانایی ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن می‌دهد. مزیت دیگر این گوشی در پردازنده اسنپدراگون 835 استفاده شده در آن است که عملکردی مطلوب در فعالیت‌های روزانه و انجام فعالیت‌های سنگین‌تر دارد.

در رتبه دوم گوشی میزو پرو 6 پلاس با 94 درصد قرار دارد.  به ترتیب گوشی‌های شیائومی می میکس 2، وان‌پلاس 6، گلکسی S8 پلاس، شیائومی می مکس 2 و هواوی میت 9 در رتبه‌های دیگر قرار دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH