آی‌فون‌های 2019 اپل نهایتا به درگاه USB-C مجهز خواهند شد

در صورتی‌که بی‌صبرانه منتظر حضور درگاه USB-C در برخی اسمارت‌فون‌های ساخت شرکت اپل هستید، به نظر می‌رسد که ناچارا بایستی کمی بیش‌تر منتظر بمانید.

بر اساس شایعه جدیدی که از کشور چین منتشر شده است، کمپانی قصد دارد تا در اسمارت‌فون‌های خود که طی سال آینده عرضه می‌شوند، از این استاندارد پشتیبانی کند. منابع تامین‌کننده آی‌سی‌های آنالوگ به وبسایت Digitimes اعلام کرده‌اند که اپل مشغول طراحی مجدد شارژرها و رابط‌های مرتبط برای آی‌فون‌ها و آی‌پدهای 2019 خود است و در مدل‌های سال جاری شاهد وجود درگاه USB-C نخواهیم بود؛ چرا که کمپانی همچنان در مرحله بازطراحی قرار دارد.

در حال حاضر چرخه توسعه آی‌فون‌های 2018 مراحل انتهایی خود را سپری می‌کند؛ لذا بدون بروز تاخیرات احتمالی در فرآیند تولید، امکان اعمال تغییرات ضروری در این مقطع زمانی وجود نخواهد داشت.

مایه‌تعجب است که این گزارش به وجود کانکتور USB-C در هر دو سمت کابل آی‌فون یا حضور آن تنها در قسمت اتصال به پایه شارژر یا کامپیوتر هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است. تعویض اتصال یک سر سیم از USB-A به USB-C و حفظ کانکتور لایتنینگ در سمت دیگر ایده‌ای کاملا منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا این موضوع ادامه استفاده از ابزارهای‌جانبی فعلی را امکان‌پذیر خواهد ساخت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH