بررسی و دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)؛ فوتبال به سبک فردوسی‌پور و رفقا!

اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018) توسط برنامه اختصاصی عادل فردوسی پور در شبکه سه سیما به کاربران و علاقه‌مندان به این رویداد بین‌المللی عرضه شده است. این اپلیکیشن دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است و مهم‌تر از همه این موارد جوایز ویژه‌ای‌ست که عادل فردوسی پور و اسپانسر برنامه 2018 برای شرکت کنندگان آن در نظر گرفته‌اند.

بررسی و دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)

اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018) از جمله برنامه‌های با طراحی مناسب است که به دلیل جوایز میلیونی و رایگان بودن شرکت در آن مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

جام جهانی 2018 روسیه یکی از حساس‌ترین تورنمنت‌های ورزشی برای ورزش کشورمان است چرا که تیم ملی کشورمان در این مسابقات حضور دارد و بسیاری از فوتبال دوستان لحظه به لحظه اخبار این رویداد را دنبال می‌کنند و حضور اپ‌هایی همچون اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018) یک امکان ویژه برای ایشان به شمار می‌رود.

بررسی و دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)
بررسی و دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)

در این مقاله قصد داریم به بررسی کوتاهی از این برنامه پرداخته و نقاط ضعف و قوت آن را بیان کنیم. بدیهی است که امکانات فنی این اپ در سایه جوایز بسیار بالای آن قرار گرفته و برای بسیاری از افراد نقاط ضعف این برنامه جدی و قابل اعتنا نیست ولی به دلیل حضور چندین برنامه مشابه و مقایسه آن‌ها به بیان این نکات می‌پردازیم.

بررسی و دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)

رابط کاربری اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)

اولین مورد در مورد این اپلیکیشن رابط کاربری ساده و زیبای آن است که برخلاف اپلیکیشن مدال و دیگر اپلیکیشن‌های ورزشی موجود، پیچیدگی خاصی ندارد و کاربران را برای دسترسی به اطلاعات مورد نیازشان گیج نمی‌کند! البته لازم به ذکر است که رابط کاربری اپ جام21 برای کاربران اپلیکیشن برنامه نود آشناست و حتی به نظر می‌رسد سورس برنامه نود برای این برنامه استفاده شده است!

از دیگر نکات پیرامون رابط کاربری اپلیکیشن جام جهانی 2018 روسیه می‌توان به استفاده خوب طراحان آن از المان‌ها و تصاویر مربوط به این جام اشاره کرد. کاربر با انتخاب تنظیماتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، تصاویر و المان‌های اختصاصی خود را مشاهده می‌کند و حس و حال خوبی از طرفداری تیم‌های ملی مختلف در جام جهانی 2018 روسیه خواهد داشت.

سرعت دسترسی به اپلیکیشن و همچنین جابجایی بین تب‌های مختلف خوب بوده و محدودیتی برای دسترسی به بخش‌های گوناگون اپ جام21 وجود ندارد. سرعت لود اولیه این برنامه نیز مناسب بوده و باگ‌های موجود در بعضی دیگر از اپلیکیشن‌های ورزشی و سنگین بودن لود آن‌ها در اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018) دیده نمی‌شود.

اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)

پیش بینی کنید و جایزه بگیرید

مهم‌ترین کاربرد این اپلیکیشن، پیش بینی تمام بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه است و کاربران می‌توانند با پیش بینی رایگان( برخلاف دیگر اپلیکیشن‌های مشابه) جوایز میلیونی دریافت کنند. نکته مهم در این بین راحتی و سهولت بسیار بالای پیش بینی موجود در این اپلیکیشن است.

برای درج پیش بینی خود کافیست به تب مربوطه مراجعه کرده و با توجه به گروه بندی و بازی‌های مراحل مختلف، نظر خود را ثبت نمایید. کاربر تا سوت شروع هر بازی اجازه شرکت در پیش بینی را داشته و پس از سوت می‌تواند در پیش بینی سایر بازی‌ها شرکت نماید.

امتیازدهی این مسابقات به شرح زیر است:

  • هر پیش بینی درست به صورت دقیق 10 امتیاز خواهد داشت
  • هر پیش بینی درست بر اساس تفاضل گل 7 امتیاز خواهد داشت
  • پیش بینی برنده بازی 5 امتیاز خواهد داشت
  • شرکت در نظرسنجی نیز 2 امتیاز به حساب شرکت کننده واریز می‌کند
  • بازی‌های حساس و ویژه مانند بازی تیم ملی کشورمان دارای امتیازات دو برابری خواهد بود

نکته دیگر در این بخش امکان پیش بینی همه مسابقات موجود در مرحله گروهی است که به نوعی حدود 64 امتیاز را برای کاربران تضمین می‌کند! این قابلیت برای افرادی که وقت و حوصله بررسی روزانه بازی‌ها را ندارند، عالی بوده و برخلاف بعضی از اپلیکیشن‌های مشابه، امکان خوبی ارزیابی می‌گردد.

اطلاعات کامل از تیم محبوبتان و دیگر تیم‌ها ببینید

از دیگر ویژگی‌های موجود در  دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018) اطلاعات کامل و جامعی است که از دیدارهای مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما پس از ورود به محیط اپلیکیشن و وارد شدن به بخش پیش بینی‌ها، می‌توانید اطلاعاتی از محل برگزاری بازی، ساعت برگزاری، روز برگزاری بازی و پیش بینی سایر کاربران ببینید.

همچنین با بازکردن جزییات بیشتر در این بخش، حتی شما به پرتکرارترین پیش بینی‌های انجام شده دسترسی خواهید داشت که البته طبق روال معمولی که از برنامه نود به ارث برده‌ایم، معمولا نتیجه 2-1 و 1-2 پرتکرارترین نتیجه در اکثر دیدارها هستند!

از دیگر تدابیر مسئولین دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018) در این برنامه امکان انتخاب تیم محبوب شماست و این قابلیت اجازه می‌دهد طرفدار کشور دیگری جز ایران باشید و در صفحه اول و سایر صفحات اطلاعات اختصاصی از آن تیم در اختیار شما قرار بگیرد و همچنین با فعال کردن نوتیفیکیشن به شما در مورد بازی‌های تیم محبوبتان اطلاع رسانی کند.

جوایز شرکت در نظرسنجی جام جهانی 2018 روسیه برنامه عادل فردوسی پور چیست؟

شاید گفتن این موضوع در مقاله بررسی اپلیکیشن مناسب نباشد ولی جالب است بدانید که جایزه اصلی برنده این پیش بینی 300 میلیون تومان تعیین شده است. نفر دوم 150 میلیون تومان و نفر سوم 50 میلیون تومان دریافت خواهد کرد. همچنین هر شب یک دستگاه خودروی ۲۰۶ به صورت قرعه کشی از بین کل شرکت کنندگان اهدا می‌شود. در هر بازی به 5 نفر از کل شرکت کنندگان یک میلیون تومان پرداخت می‌شود!

تیم قهرمان جام جهانی 2018 روسیه را انتخاب کنید

یکی دیگر از بخش‌های موجود در  دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018) امکان انتخاب قهرمان جام جهانی است که دارای امتیاز 5 برابری است و به نوعی نقش بسزایی در برنده شدن افراد خواهد داشت!

پیام‌ها و تنظیمات پروفایل کاربری در  دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)

دو تب آخر موجود در محیط این برنامه بخش پیام‌ها و پروفایل کاربری است. در بخش پیام‌ها آخرین اخبار و تغییرات اپلیکیشن به کاربران اطلاع رسانی می‌شود. همچنین در بخش پروفایل کاربری، یوزر می‌تواند تنظیمات مربوط به تیم محبوب خود و همچنین اطلاعات دیگر را ویرایش نماید. همچنین کاربر به پیش بینی‌های انجام شده خود دسترسی داشته و برندگان را مشاهده می‌کند.

نقطه ضعف اپلیکیشن جام 21

این اپلیکیشن به طور کلی با توجه به موضوع و کارکرد آن از ضعف جدی و بزرگی برخوردار نیست ولی به نظر می‌رسد نبود بخش‌هایی برای مشاهده اخبار و ویدئوها و خلاصه بازی‌ها می‌تواند به کامل بودن این برنامه ضرر برساند.

دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)

برای دانلود نسخه اندروید و آی‌او‌اس این برنامه می‌توانید به شماره رسمی برنامه 2018 پیامک بزنید و لینک دانلود را دریافت کنید ولی راه دوم برای این کار مراجعه به سایت رسمی این برنامه است که دسترسی به سایت آن با سرچ کلمه جام 21 امکان‌پذیر است.

 دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018) برای اندروید

196 در مورد “بررسی و دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)؛ فوتبال به سبک فردوسی‌پور و رفقا!”

  1. نرم افزار هک شده
    یک عده حدود سی هزار نفر به صورت رندوم بعد از سوت پایان بهشون دسترسی اصلاح نتایج داده میشه

  2. علی ذوالفقاری

    ببخشید من برنامه یک هشتم جام ۲۱ برا من بروز نشده و امروز دو بازی برگزار میشه ، خواهشمند مشکل برنامه را تا قبل بازی پرتغال و اروگوئه برطرف کنید تابتونیم تو نظر سنجی شرکت کنیم و حقمان ضایع نشده ، ممنون میشم .

  3. علی ذوالفقاری

    ببخشید من برنامه یک هشتم جام ۲۱ برا من بروز نشده و امروز دو بازی برگزار میشه ، خواهشمند مشکل برنامه را تا قبل بازی پرتغال و اروگوئه برطرف کنید تابتونیم تو نظر سنجی شرکت کنیم و حقمان ضایع نشده ، ممنون میشم .و یه سوال ار آقای فردوسی پور دارم تیم قهرمان را قبل نیمه نهایی یا فینال انتخاب کنیم ، امتیازش بهمان میده یا نه ، با تشکر منتظر جوابتون هستیم .

  4. سلام اگر بازیهای مرحله حذفی به وقت اضافی بکشه نتیجه تا پایان ٩٠ دقیقه را باید پیش بینی کرد یا تا پایان ١٢٠ دقیقه را

  5. والا من به شماره موبایلی که دارم به قید قرعه یه ۱ ملیون جایزه بردم الان اسم اسامی رو هیچ جا نزدن و اینکه اصلا زنگم نزدن جالبه اصلا نه تو اپلیکیشن هست نه سایت پس ار کجا بدونیم درسته یا نه؟

  6. سلام من اول جام همه رو پیش بینی کردم .پنج شش تا از پیش بینی هام جابجا شده الان تکلیف چیه به کی بگم.الان همون امتیاز ها رو تا صدر جدول کم دارم .
    اخه همه چیز باید تو ایران هردمبیل باشهههه
    لطفا رسیدگی کنید

  7. فرزانه عباسی

    باسلام
    ببخشید میخاستم بگم امتیازهای هفت امتیازی من ثبت نمیشه. بهم یا پنج امتیاز میده یا ده امتیاز. وقتی درست میزنم ده امتیاز میده ولی متاسفانه مثلا بازی پرو و استرالیا من یک صفر به صود پرو زدم بازی دو صفر شد من با یک تفاضل گل پیش بینی کردم اما پنج امتیاز دادید. این یک نمونش هست چندتا نتیجه اینطوری شده برام

    خوااااااهش میکنم لطفا رسیدگی کنید تا حق کسی ضایع نشه

    خواااااااااهش میکنم رسیدگی کنید.حق کسی ضایع نشه

    ۰۹۲۱۱۸۴۶۳۱۵

    1. سلام فرزانه جان. وقتی فقط بگی کدوم تیم میبره ۵ امتیاز میگیری. شما هم فقط بُرد رو صحیح گفتی. تفاضل گل یعنی اختلاف گل بین دو تیم.شما یک صفر زدی یعنی پیش بینی کردی پرو با یه گل بیشتر استرالیا رو میبره ولی نتیجه دو صفر شد.پرو با دو گل بیشتر استرالیا رو برد.

  8. قابلیت مدیریت بر چند سیم کارت و سوییچ بین چند سیم کارت نداره . مثلا گوشی دو سیم کارته داری یا با گوشی معمولی اس ام اس دادی و شرکت کردی (اصلا اس ام اسی نمیاد که چقدر امتیاز داری) اینجا سوییچ کنی ببینی امتیاز اون سیم کارتات چقدره.

  9. شرکت در مسابقه بصورت پیامکی هم هست.سوال اینجاست که نحوه شرکت در بازیهایی که بطور همزمان برگزار میشه چطوریه?!

  10. با سلام.سحر جان و علی آقا، اوایل شروع بازی های جام جهانی انتخاب تیم قهرمان ۵۰ امتیاز داشت ولی بعد از اون شد ۳۰ امتیاز.الانم تیم قهرمان رو میشه تغییر داد ولی ۲۰ امتیاز کم میکنه.

  11. حامد از کرمان

    باورکنید دارن حکش میکنن بعضیا راحت امتیاز خودشون رو بالا میبرن من بازی زدم 1 هیچ 2 امتیاز بیشتر ندادن

  12. سلام ما اسمسی ها نه می توانیم بازی های همزمان بگوییم نه تیم قهرمان ولی اپیلکشن ها چرا لطفاعادل باش اقاعادل جان مادرت

  13. سلام واقعا انصاف نیست اول جام جهانی که شروع شد چند تا از بازیها رو نتیجه شو جابجا کردن، من واقعاً از عادل فردوسی پور توقع نداشتم

  14. آقا برنامه من بروز نمیشه ونتایج تغییری نمیکنه فقط امتیاز و رتبه آپدیت میشه لطفا راهنمایی کنید

  15. انتخاب تیم قهرمان مهلت داره؟؟ تا چه مرحله ای میشه انتخاب کرد؟ یا اگه انتخاب کنیم میشه عوض کرد؟

  16. حسین ابراهیم زاده

    برنامه تون خیلی چرته من تو نظرسنجی برده دو بر یک مکزیکو زدم ولی بازم رتبه ام پسرفت داست واقعن که .تقلب میخواین بکنین خوب از اول بگین شرکت نکنیم سه روزه پیشبینی درست میکنم و رتبه ام تنزل میکنه

  17. با سلام
    این اپلیکیشن چرا پشتیبانی نداره ؟
    من بازی اول ایران و بازی اول اروگئه رو درست پیش بینی کردم و برخلاف گفته عادل ادیت نشد!!!
    چرا اصلاح نمیشه؟!!!!

  18. سلام
    میشه تیم قهرمان جام جهانی رو تغییر داد؟
    تا چه زمانی این امکان وجود داره که نظرمون رو در مورد تیم قهرمان تغییر بدیم؟

    1. محمد قليزادع

      سلام
      نه اقاجان نمیشه تغییر داد تیم قهرمان رو
      اما تیم محبوب که هیچ خاصیت و امتیازی نداره میشه تغییر داد

  19. منم چن تا از بازیا رو زدم که بعدا برعکس شده مثلا سه بر هیچ زدم فرانسه میبره پرو رو بعد بازی دیدم اپلیکیشن زده 3 بر هیچ به نفع پرو

  20. آقا این چه وعضشه من نتیجه بازی ایران و اسپانیا رو 1 بر صفر به نفع اسپانیا زدم چرا امتیاز ندادن آقا چرا حق خوری میکنین 206 رو نمیخواین بدین خب یک کلمه بگین نمیدیم واللا?

  21. باسلام.دوستان واسه منم جا به جاشد امتیاز از دست دادم.کشورها رو طبق حروف الفبا چیدن واسه همین امتیاز از دست دادیم.حالا یکی بگه امتیاز مراحل آخر جام جهانی بیشتره؟منظورم اینه ضریب داره؟

  22. باسلام.امتیازدهی همه مراحل مثل همه یا از مرحله یک هشتم نهایی بیشتر میشه؟منظورم اینه ضریب داره؟

    1. سلام، متاسفانه امتیازها و رتبه بنده مرتبا کاهش داشته، احساس میکنم اشتباهاتی در محاسبات وجود داره، لطفا بررسی کنید. ضمنا بنده از اپلیکیشن IOS استفاده میکنم و هیچ جا انتخاب تیم قهرمان رو نمیبینم، لطفا راهنمایی کنین. ممنون

  23. با سلام.امتیازهای همه مراحل جام۲۱ مثل همه یا از مرحله یک هشتم نهایی بیشتر میشه؟منظورم اینه ضریب داره؟

    1. سلام داداش به فکر بیشتر امتیاز دادن نباش همین جوری امتیاز رو درست بدن ما قانع هستیم من اسپانیا ایران رو یک بر صفر به نفع اسپانیا زدم ناراحت شدن که به نفع ایران نزدم امتیاز ندادن

  24. کلا برعکس نشون میده چند تا بازی درست پیشبینی کردم ولی ۲ امتیاز داده.جمع کننین مردم رو مسخره کردین با این برنامه چرتتون

  25. کامبیز برزیده

    با سلام
    لطفا در مورد امتیاز پیش بینی تیم قهرمان بیشتر توضیح بدید تا کی اگه تیم قهرمان رو اعلام کنیم امتیاز کامل ۵۰ امتیاز میگیریم؟
    آیا اگر نظر خود را عوض کرده و ارسال کنیم از امتیاز کل کم میشود؟
    با تشکر

  26. سلام. میشه تو برنامه جام ۲۱ دو اکانت داشت؟؟ یعنی از حساب کاربری ام خارج بشم و با شماره ی دیگه ای هم اکانت بسازم و با هر دو در پیشبینی ها شرکت کنم ؟؟؟؟

  27. سلام .نتیجه دیدار ایران دقیق زدم امتیاز ندادین . برو فرانسه زدم امتیاز ندادین .برد اروگوئه زدم امتیاز ندادین. آیا اینا حق الناس نیست جناب آقای فردوسی پور

  28. مرضیه هروی

    سلام بازی دیشب انگلیس وتونس را من درست پیش بینی ردم ولی دو امتیاز بهم دادین پیگیری کنید لطفا

  29. اقاواسه من هم کلی نتایج برعکس شده درواقع من باید ۹۰ امتیاز داشته باشم ولی الان ۵۰ امتیاز دارم اعصابم داغونه آخه چرا!!! راستی به من بگید چطور باید بروزرسانی کنیم

  30. سلام.نتایج بازی رو در روبیکا نصب کردم واتفاقا تمامی پیش بینی های امروزم درست بود اما متاسفانه امشب دیدم ک دوبازی رو انگار ثبت نکرده وپیام اومده پیش بینی نکرده اید.عجیبه

  31. چرا اشتباهی محاسبه میشه نزدیک 20 امتیاز از من اشتباه محاسبه شده و عقب افتادم باید به کی اعتراض کنیم خواهشا جواب بدید.

  32. سلام، لطفا بازی مصر و اروگوئه رو اصلاح کنید، بعد از اپ دیت جدید جابجا شده امتیاز از دست دادیم.

  33. سامان مهبودی
    متاسفم برای آقای فردوسی پور که همچون app رو گذاشته تو برنامه اش و هیچ نظارتی روی اون نداره (دزدی و دروغه) دیگه شرکت نمیکنم . کمپین رو راه بندازید.

  34. روح الله جعفری زاد

    سلام من 3 بار با 1 گل اختلاف نتیجه رو گفتم ولی شما 5 امتیاز دادین این باید 7 امتیاز میدادین

  35. من نتیجه بازی انگلیس با تونس رو دوبر یک به نفع انگلیس پیشبینی کرده بودم که دقیقا عکسشو ثبت کرده تو این مملکت که هیچی سر جاش نیست لااقل انتظار داشتیم این نرم افزار درست کار کنه که متاسفانه اینم از این

  36. در قسمت بیش بینی نتیجه بازی انکلستان تونس را درست بیش بینی کردم منتها در قسمت بیامها متاسفانه درج نشده جرا??

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH