عرضه فبلت سامسونگ گلکسی‌نوت 9 با 512 گیگابایت حافظه‌داخلی در برخی بازارهای منتخب

به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر تصمیم سامسونگ جهت عرضه نسخه 512 گیگابایتی اسمارت‌فون گلکسی‌نوت 9، اکنون اطلاعات جدید ادعا می‌کنند که این مدل منحصرا در بازارهای کره‌جنوبی و چین عرضه خواهد شد. اگرچه در آینده امکان ارایه مدل‌هایی با ظرفیت حافظه متفاوت در سایر کشورها نیز وجود دارد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا پیشرفته‌ترین مدل گلکسی‌نوت 9 به غیر از تغییر ظرفیت حافظه شاهد تحولات دیگری خواهد بود یا خیر. در صورت عدم تفاوت میان این مدل با سایر نسخه‌ها انتظار می‌رود که هندست مذکور با 6 گیگابایت رم به همراه تراشه بومی و 8 هسته‌ای اگزینوس 9810 روانه بازار شود.

به‌علاوه سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو با آخرین ویرایش رابط کاربری Samsung Experience، مشخصات نرم‌افزاری دستگاه را تشکیل می‌دهند. یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، انرژی موردنیاز این مجموعه را تامین می‌کند. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها، ماژول دوربین این هندست شامل یک لنز با گشودگی دیافراگم متغیر در کنار لنز دوم از نوع تله‌فوتو خواهد بود. در حالی‌که شایعات از حضور حسگر سلفی 8 مگاپیکسلی روی پنل جلویی دستگاه حکایت دارند.

در مجموع از نظر مشخصه طراحی انتظار می‌رود که گلکسی‌نوت 9 از ظاهری بسیار مشابه با فبلت سال گذشته یعنی گلکسی‌نوت 8 برخوردار باشد. این موضوع به معنای وجود یک قاب آلومینیومی است که از کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا، پاور و دکمه اختصاصی بیکسبی میزبانی می‌کند.

با این‌حال علی‌رغم برخی شایعات در خصوص بهره‌مندی گوشی از یک دکمه شاتر جدید، اکثر اطلاعات اخیرا فاش شده حاکی از عدم وجود چنین دکمه‌ای هستند. پنل‌های جلویی و پشتی دستگاه بار دیگر از جنس شیشه ساخته خواهند شد. فضای پنل جلویی گوشی توسط نمایشگری بی‌کران با ابعاد بزرگ احاطه شده است. اندازه حاشیه تحتانی این نمایشگر در مقایسه با نمونه به‌کارگیری شده در گلکسی‌نوت 8 اندکی باریک‌تر است.

اکنون پیش‌بینی می‌شود که روز 9 آگوست و طی رویدادی در شهر نیویورک از پرچم‌دار گلکسی‌نوت 9 رونمایی شود. احتمالا مدت کوتاهی پس از معارفه، پیش‌سفارش محصول آغاز خواهد شد و حدودا 2 هفته بعد این هندست برای فروش به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH