اپل انتظار پیش‌سفارش 45 میلیون واحد گوشی آی‌فون با نمایشگر اولد 6.5 اینچی را دارد

به عقیده بسیاری از منابع خبری و تحلیل‌گران، کمپانی اپل 3 مدل آی‌فون را در سال 2018 روانه بازار می‌کند. 2 نمونه از این دستگاه‌ها مجهز به پنل اولد خواهند بود و سومین مدل با استفاده از یک پنل 6.1 اینچی LCD، قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر نسبت به 2 آی‌فون دیگر خواهد داشت.

آخرین اطلاعات داخلی منتشر شده از کره‌جنوبی اعلام می‌کند که کمپانی کوپرتینویی انتظار فروش 45 میلیون دستگاه آی‌فون با نمایشگر اولد 6.5 اینچی را دارد؛ هندستی که پرچم‌دار جدید اپل به شمار می‌آید. بر اساس پیش‌بینی‌ها، گوشی کوچک‌تر با نمایشگر اولد 5.84 اینچی به فروش 25 میلیون واحدی دست خواهد یافت؛ در حالی‌که مقرون‌به‌صرفه‌ترین دستگاه با پنل LCD بایستی فروش 30 میلیون دستگاهی را تجربه نماید.

پیش‌بینی اپل پیرامون فروش آی‌فون مجهز به پنل LCD در واقع بالاتر از این ارقام بود؛ اما با توجه به عوارض مربوط به تولید پنل و انتظارات بالای کاربران از گوشی‌های پرچم‌دار، اپل تصمیم گرفت تا از میزان خرید این پنل‌ها بکاهد. اگر پیش‌بینی‌ها به نوعی اشتباه بوده و کاربران، متقاضی تعداد بیش‌تری از گوشی‌ها با پنل LCD باشند؛ کمپانی Japan Display آمادگی دارد تا میزان تولید پنل‌هایش را افزایش دهد.

منبع همچنین نشان می‌دهد که اپل مشغول کار بر روی ایده یک گوشی کوچک است که به سادگی در دست جای می‌گیرد؛ همان تفکری که استیو جابز نیز به آن اعتقاد داشت. احتمالا این هندست همان آ‌ی‌فون SE 2 خواهد بود اما یک کمپانی تولیدکننده کیس با نام الیکسار به وضوح اعلام کرده است که اپل در سال جاری چنین دستگاهی را عرضه نخواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH