اوپو Find X نسخه لامبورگینی اولین گوشی که از فناوری سوپر VOOC استفاده می‌کند

پوسترها و تصاویر زیادی از ماشین و خودروهای متفاوت و زیبا در اتاق بسیاری از نوجوانان و جوانان است. حتی بعضی از بزرگ‌سالان نیز از این تصاویر در منزل خود لذت می‌برند. حال این دسته از مردم با در دست گرفتن Oppo Find X نسخه لامبورگینی که یک ورژن جدید و ارتقا یافته از Oppo Find X معمولی است، همیشه و همه‌جا می‌توانند از این ویژگی‌ها لذت ببرند.

این محصول با فناوری سوپر VOOC (فناوری است که می‌تواند سرعت شارژ باتری گوشی را چندین برابر کند) سازگاری دارد. این فناوری چندین سال قبل رونمایی شده بود. با این فناوری باتری 3,400 میلی‌آمپر ساعت، 35 دقیقه زمان نیاز دارد تا از 0 درصد شارژ  به 100 درصد برسد. بهترین روش‌های شارژ فعلی تقریبا دو برابر بیشتر از این روش برای شارژ باتری زمان نیاز دارند. بنابراین این روش در این گوشی برای کابران بسیاری حایز اهمیت خواهد بود.

در گوشی معمولی Find X به نظر می‌رسید که سرعت شارژ شدن با رسیدن به 75 درصد میزان شارژ در باتری کمی کندتر می‌شد (توجه شود که باتری Find X معمولی 3730 میلی‌آمپر ساعت است). البته در این نسخه، این مشکل نسبت به قبل بهبود یافته است.

نیازی به نگرانی نیست، گوشی Find X نسخۀ لامبورگینی، قاب پشتیِ فیبر کربنی به همراه یک نشان لامبو (برند لامبورگینی) دارد. این محصول همچنین شامل سوپر VOOC به همراه کابل USB با نشان لامبو و به رنگ نارنجی معروف این برند می‌شود. علاقه‌مندان به دنیای خودرو بسیار از این طراحی لذت خواهند برد.

ویژگی مهم دیگری که این مجموعه از محصول دارد، ظرفیت 512 گیگابایتی است که دو برابر نسخه معمولی Find X است. قیمت این محصول البته کمی گران است.

1700 یورو قیمت این نسخه از Find X است که قطعا برای همه خرید آن معقولانه به نظر نمی‌رسد؛ اما نسخه معمولی Find X نیز 1000 یورو بها دارد. قیمت هواوی Mate RS با طراحی پورشه و حافظه 512 گیگابایت 2100 یورو است و مقایسه قیمت نشان می‌دهد که این محصول زیاد گران عرضه نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH