سونی از کاربران گوشی اکسپریا XZ2/XZ1 خواست که با مشکل نمایشگر کنار بیایند!

گزارش و خبرهای بسیار زیادی از کاربران گوشی اکسپریا XZ1 وجود دارد که صفحه‌نمایش این محصول دارای مشکلی خاص است. هنگامی‌که به نمایشگر گوشی دست زده شود یا کمی انگشت روی آن کشیده شود، خطوط افقی یا گاهی نقاط سفید روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شوند. برخی از کاربران اکسپریا XZ2 نیز شکایت مشابهی از گوشی خود دارند.

این شرکت ژاپنی بیانه‌ای رسمی منتشر کرده که مشکل صفحه‌نمایش این دستگاه‌ها ناشی از الکترواستاتیک (بار الکتریکی ساکن) بر روی نمایشگر آن است. متن منتشر شده را در زیر بخوانید:

شرکت سونی متعهد و موظف است که بهترین کیفیت و بهترین سرویس را برای تمامی محصولات و دستگاه‌هایش در اختیار مشتریان قرار دهد. مشخصات و ایرادات گزارش‌شده در بعضی از دستگاه‌های این شرکت (نوارهای سفید بر روی صفحه‌نمایش گوشی) به سبب الکترواستاتیک روی نمایشگر است. این یک مشکل فنی و نقص صفحه‌نمایش نیست و معمولا این خطوط یا نقاط، با برطرف شدن بار الکترواستاتیک محو می‌شوند.

بنابراین این یک خصوصیت از صفحه‌نمایش است و یک عیب و ایراد فنی نیست. اگر بیانه بالا را بخوانید، شرکت سونی به‌گونه‌ای بیان می‌کند که اگر مشکلاتی مانند خطوط در روی نمایشگر یا نقاط سفید را در محصول مورد استفاده خود دیدید، با آن کنار بیایید، شرکت سونی کاری برای برطرف شدن انجام نخواهد داد. سونی با این بیانیه به‌طور غیرمستقیم به کاربران خود اعلام کرد که این مشکل به گونه‌ای در محصولاتش غیرقابل‌حل خواهد بود.

اینکه این اتفاق مشکل بزرگی نیست، قابل‌قبول است. حتی برخی از کاربران نیز در گزارش‌های خود بیان کرده‌اند که این مشکل درگذری کوتاه ناپدید می‌شود اما با این‌ وجود، یک مشتری از گوشی گران‌قیمت خود انتظار بیشتری دارد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH