بررسی ویدیویی گوشی اوپو فایند ایکس (Find X)

چند روز پیش کمپانی چینی اوپو از پرچم‌دار جدید و خاص خود با نام Find  X رونمایی کرد، محصولی که با طراحی خاص و مثال زدنی‌اش، توانست نگاه‌های بسیاری را به سمت خویش خیره سازد.

اوپو با آنکه تا پیش از این پیشینه زیادی در تقلید از ظاهر گوشی‌های اپل داشت، اما این بار برخلاف رویه جاری و حتی کمپانی‌های بزرگ دیگر، دست به یک ابتکار عمل عالی زد و با نادیده گرفتن ناچ موجود در آی‌فون 10، این بار یک نمایشگر تمام صفحه بدون بریدگی ساخت و دوربین سلفی را با یک ابتکار منحصر به‌فرد، به‌صورت کشویی طراحی نمود.

در واقع پس از معرفی اسمارت‌فون ویوو NEX با محوریت دوربین سلفی، اکنون اوپو Find X با حذف بریدگی صفحه‌نمایش از یک مکانیزم کشویی که از کل فضای فوقانی گوشی خارج می‌شود، رونمایی کرده است. دوربین دوگانه پشت دستگاه از ۲ حسگر با رزولوشن ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسل بهره می‌گیرد و یک سنسور ۲۵ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده است.

به‌علاوه جدیدترین تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ ساخت کوالکام، ۸ گیگابایت رم، حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌داخلی و باتری قدرتمند ۳۷۳۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع، اوپو Find X را به عنوان پیشنهادی منحصربه‌فرد مطرح می‌کنند.

در ویدیوی زیر که به‌صورت اختصاصی و با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، این پرچم‌دار خاص و زیبا را از نزدیک بررسی کرده و به شما معرفی می‌کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH