گوگل‌مپ

گوگل‌مپ در به‌روز رسانی جدید خود با هفت ویژگی کاربردی در دسترس کاربران قرار گرفت

گوگل هفت ویژگی جدید را به عنوان مهم‌ترین تغییرات در جدیدترین نسخه گوگل‌مپ برجسته کرده است. در آپدیت جدید این اپلیکیشن زبانه کاوش (Explore) مجددا طراحی شده و اکنون قادر است تا توصیه سایر کاربران این نرم‌افزار را برای دسترسی به بهترین رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها در منطقه‌ مورد نظرشان ارایه دهد.

علاوه‌ بر این یک ویژگی مهم دیگر برنامه، ارایه لیست جدیدی از کارشناسان محلی و الگوریتم‌های گوگل است که به کاربران گوگل‌مپ اجازه می‌دهد تا بهترین انتخاب را برای یافتن مناسب‌ترین و بهترین غذا مطابق با سلیقه خود داشته باشند.

از دیگر ویژگی‌های جالب این نرم‌افزار که برای کاربران اندرویدی بهبود یافته، این است که آن‌ها را قادر می‌سازد تا مسیر خود را برای رسیدن به یکی از رستوران‌هایی که در لیست پرطرفدارترین رستوران‌ها قرار دارند، به راحتی پیگیری کنند. بنابراین اگر از کاربران اندرویدی هستید که از قضا در یک مأموریت به سر می‌برید و به‌دنبال 10عدد از بهترین تاکوهای (یک غذای محلی مکزیکی) منطقه ماموریتی خود هستید، اما تنها موفق به پیدا کردن 5 عدد از آن‌ها شدید، اصلا نگران نباشید چراکه گوگل‌مپ بهترین‌ آن‌ها را برای شما ثبت می‌کند تا بتوانید به راحتی دسترسی داشته باشید.

جالب است بدانید که تغییرات ایجاد شده در زبانه اکسپلورر برای دستگاه‌های اندرویدی گوگل‌مپ در حال حاضر به یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین اتفاقاتی تبدیل شده است که با طراحی جدید خود در دسترس کاربران قرار گرفته است.

این تب در حال حاضر عکس‌ها و توصیف‌های این فعالیت‌ها را نشان می‌دهد و از این طریق کاربران را قادر می‌سازد تا این تصاویر را با توجه به دسته‌بندی‌های خود به راحتی فیلتر کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب در به‌روزرسانی گوگل‌مپ، کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که تاریخچه موقعیت مکانی خود را فعال می‌کنند. جالب است بدانید گوگل‌مپ از این به بعد اطلاعات مربوط به هر رستوران یا کافی شاپی که با سلایق شما مطابقت داشته باشد و این احتمال را بدهد که از آن لذت خواهید برد، در اختیارتان قرار می‌دهد.

ششمین ویژگی جدید در این به‌روز رسانی، توصیه مکان‌هایی به کاربران برای صرف غذا را برای این برنامه آسان‌تر می‌کند. به عبارت بهتر، هرچه بیشتر به گوگل‌مپ بگویید که چه غذا و یا نوشیدنی‌هایی را دوست دارید، توصیه‌هایی که دریافت می‌کنید نیز بهتر خواهند بود.

در نهایت، زبانه جدید به نام «برای شما» (For you) بدین منظور طراحی شده تا شما را از هر آن‌چه در اطراف‌تان اتفاق می‌افتد، آگاه کند. بنابراین اگر یک رستوران و یا کافه جدید در حوالی محل زندگی راه‌اندازی شود، باید به‌راحتی همه جزئیات مربوط به آن را در این برگه پیدا کنید.

متاسفانه این ویژگی بسیار خاص فقط برای کاربران اندروید در ایالات متحده، انگلستان، کانادا، استرالیا و ژاپن در دسترس است.

به گفته گوگل، در حال حاضر نسخه جدید اپلیکیشن گوگل‌مپ در فروشگاه‌های اپ‌استور یا پلی‌استور برای دانلود در دسترس کاربران قرار دارد اما ممکن است برخی از ویژگی‌های جدید این برنامه در دسترس نباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH