سامسونگ برای دوربین گوش‌های گلگسی اس ۱۰ پرو، از دوربین سه‌گانه هواوی پی ۲۰ کپی‌برداری می‌کند

امسال هواوی بهترین گوشی دوربین‌دار خود را معرفی کرد. تا سال پیش، در رابطه با دوربین گوشی‌ها، محصولات سامسونگ بهترین انتخاب اکثر مشتریان بودند، اما با آمدن هواوی پی ۲۰ پرو و دوربین سه‌گانه آن همه چیز عوض شد. با این‌حال، به نظر می‌رسد که سامسونگ آماده است که انتقام بگیرد و براساس خبرهایی که درز کرده در حال برنامه‌ریزی برای ارایه کردن یک دوربین سه‌گانه در گوشی‌های پرچم‌دار بعدی خود یعنی گلگسی اس است. لااقل این چیزی است که از منابع داخلی کره‌جنوبی فاش شده است.

بنا به گزارش‌ها، سامسونگ گلگسی اس ۱۰ در سه نوع عرضه خواهد شد که در دو سایز متفاوت خواهند بود. انتظار می‌رود که نسخه اول مجهز به یک دوربین و نسخه دوم درست مانند اس ۹ پلاس مجهز به یک دوربین دوگانه باشد و نسخه سوم که بسیار گران‌ خواهد بود، از یک دوربین سه‌گانه بهره خواهد گرفت. در حالی‌که نمایشگر دو نسخه اول ۵.۸ اینچی خواهد بود، نسخه سوم صفحه‌نمایش بزرگتری دارد و شاید ۶.۲ یا ۶.۳ اینچی باشد. باید اشاره کنیم که نمایشگر نسخه دوم ممکن است برخلاف نسخه اول دارای لبه‌های انحنادار باشد.

این نسخه‌ها به‌ترتیب با کدنام‌های Beyond 1 ،Beyond 0 و Beyond 2 مشخص شده‌اند. با وجود اینکه دوربین سامسونگ گلگسی اس ۱۰ پلاس مجهز به دوربین سه‌گانه خواهد بود اما این دوربین متفاوت از نمونه هواوی پی ۲۰ پرو خواهد بود و انتظار می‌رود که سامسونگ برای این منظور سنسورهای مخصوص خودش را بسازد. شایعات دیگری که وجود دارد این است که این نسخه درست مانند پرچم‌داران ویوو مجهز به اسکنر اثر انگشت خواهد بود. به نظر می‌رسد که سامسونگ گلگسی اس ۱۰ پرو در گران‌ترین نسخه خود (کم‌وبیش مانند آیفون 10) متفاوت‌تر از دو نسخه دیگر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH