بیکسبی - bixby

سامسونگ استفاده از دستیار شخصی Bixby را متوقف می‌کند!

سرویس بیکسبی سامسونگ چندین سال پیش به‌همراه گلگسی اس ۸ و اس ۸ پلاس معرفی گردید. این سرویس علی‌رغم سر و صدای زیادی که موقع راه‌اندازی به پا کرد، بعد از آن دیگر توسعه چندانی پیدا نکرد و خاطره خوشی را در ذهن کاربران بر جای نگذاشت.

حتی سامسونگ در دوره‌ای سعی کرد از طریق امتیازبندی کاربران براساس میزان استفاده از این سرویس و رتبه‌بندی آن‌ها، رونقی به این سرویس بدهد. حالا که سامسونگ اعلام کرده برنامه را از تاریخ ۱۰ آگوست متوقف خواهد کرد، به نظر می‌رسد که همه آن تلاش‌های بامزه برای کسب امتیازات پرداخت سامسونگ دیگر به پایان رسیده است.

اینکه چه تعداد از کاربران از این برنامه استفاده می‌کردند و از طریق Bixby امتیاز کسب نمودند هم معلوم نیست، اما روشن است که شرکت تصمیم گرفته این برنامه را از کار بیاندازد. بعد از تاریخ ۱۰ آگوست، کاربران دیگر امکان کسب امتیاز نخواهند داشت اما همچنان می‌توانند از بک‌گراندهایی که قبلا آن‌لاک شده‌اند، استفاده کنند.

سامسونگ در گوش‌های گلگسی اس ۹ و اس ۹ پلاس، Bixby را از حالت یک برنامه مستقل درآورد و آن را با بخش‌‌های دیگر ترکیب کرد، به طوری‌که این برنامه به‌صورت پاپ‌آپ در جایی مانند اپلیکیشن دوربین ظاهر می‌شد. با این‌حال، گرچه این اقدام  سامسونگ می‌تواند برای عده‌ای که استفاده چندانی از آن نمی‌کردند مفید باشد، اما باید بگوییم که متاسفانه دکمه فیزیکی‌ای که برای فراخواندن Bixby استفاده می‌شد، حذف نخواهد شد و فقط غیرفعال می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH