آنر 7S‌ به صورت رسمی معرفی شد؛ مشخصات خوب و قیمت پایین

آنر به‌تازگی از یک هندست جدید به نام آنر 7S مخصوص بازار انگلستان رونمایی کرده است. این اسمارت‌فون با قیمت 99 پوند روانه بازار خواهد شد و از مشخصات و قابلیت‌های خوبی برخوردار است.

نمایشگر مورد استفاده در آنر 7S را می‌توان تقریبا بدون حاشیه دانست، با این حال حاشیه‌های زاید اطراف نمایشگر در این تلفن همراه از اسمارت‌فون‌های رده بالا بیش‌تر است. نمایشگر گوشی 5.45 اینچی بوده و وضوح آن 720 در 1440 پیکسل اعلام شده است. هم‌چنین نسبت تصویر در این تلفن همراه 18 به 9 و مشابه با اسمارت‌فون‌های بالارده و مدرن است.

دوربین اصلی به‌کار رفته در آنر 7S وضوحی 13 مگاپیکسلی دارد که با یک فلاش LED نیز همراهی می‌شود. در بخش سلفی نیز می‌توانیم یک سنسور 5 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم که به یک فلاش موسوم به Selfie Light مجهز شده است. دیگر قابلیت خاص این اسمارت‌فون Loud Voice Call نام دارد که امکان برقراری تماس صوتی با وضوح و کیفیت صدای بالا حتی در محیط‌های پر سر و صدا را فراهم می‌کند.

آنر 7S به چیپست مدیاتک MT6739 مجهز شده است که چهار هسته پردازشی با فرکانس 1.5 گیگاهرتز دارد. این چیپست با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. مطمئنا این مشخصات چندان قدرتمند محسوب نمی‌شود، با این حال امکان استفاده از کارت حافظه و دو سیم کارت به صورت هم‌زمان نیز وجود دارد.

تولید نیرو در این هندست توسط یک باتری 3020 میلی آمپر ساعتی صورت می‌گیرد که با توجه به استفاده از فناوری مدیریت هوشمند باتری، می‌تواند شارژدهی مناسبی را به ارمغان بیاورد. متاسفانه در این اسمارت‌فون به جای استفاده از پورت USB نوع C، از پورت میکرو USB استفاده شده است. این هندست در رنگ‌های آبی، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH