اینستاگرام قابلیت اضافه کردن موزیک بر روی استوری‌ها را ارایه کرد

اینستاگرام اعلام کرده که کاربران می‌توانند آهنگ‌های صوتی به استوری‌های خود اضافه کنند.

هنگامی که شما در استوری‌ها، دکمه اضافه کردن استیکر برای یک عکس یا یک ویدیو را فشار می‌دهید، همان‌جا می‌توانید آیکون موزیک را نیز مشاهده کنید. آن را فشار دهید تا کتابخانه‌ای از هزاران آهنگ برای‌تان باز شود. شما می‌توانید آهنگ خاصی را جستجو و یا سبک موسیقی مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و با فشار دادن دکمه پلی به آن گوش نمایید. زمانی که آهنگ دلخواه‌تان را انتخاب کردید، می‌توانید آن را فست فوروارد کنید تا آن قسمتی از آهنگ را که مناسب استوری شماست، انتخاب نمایید.

همچنین این قابلیت نیز وجود دارد که قبل از ضبط یک ویدیو آهنگی را انتخاب نمایید. زمانی که دوربین را باز می‌کنید، گزینه جدید Music را که زیر دکمه ضبط قرار دارد، برگزینید. از آنجا شما قادر هستید آهنگ مورد دلخواه‌تان را جستجو کنید، بخش‌هایی را که باب میل‌تان است انتخاب کرده و همزمان که موسیقی در پس‌زمینه تصویر پخش می‌شود، ویدیوی خودتان را ضبط نمایید.

بنابراین، زمانی که استوری شما توسط دیگران دیده می‌شود، همزمان با آن، آهنگ نیز پخش خواهد شد و عنوان آهنگ و نام خواننده آن نیز توسط یک استیکر به نمایش درخواهد آمد.

اینستاگرام هر روز در حال اضافه کردن آهنگ‌های جدیدی به کتابخانه موسیقی خود است. در حال حاضر، امکان انتخاب یک آهنگ قبل از ضبط ویدیو تنها برای iOS وجود دارد و به‌زودی برای اندروید نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH