اپل واچ یک‌بار دیگر جان کاربر خود را نجات داد

پیش از این داستان‌هایی منتشر شده بود که در آن اپل واچ جان کاربر خود را با هشدارهای به موقع نجات داده بود. حال آخرین داستان مربوط به مردی 72 ساله به نام Gaston D’Aquino از هنگ کنگ می‌شود که با حالتی خوب و عادی در کلیسا نشسته بود. روز اول آپریل بوده است و وی هشداری از ساعت خود دریافت می‌کند که ضربان قلبش بالاست. با توجه به آشنایی وی با موقعیت‌های مشابهی که اپل واچ به کاربران خود هشدار داده بود، D’Aquino تصمیم می‌گیرد به جای ماندن در جمع خانوادگی برای صرف ناهار به بیمارستان مراجعه کند.

در بیمارستان وی به دکتر توضیح داده بود که حال او خوب است و تنها علت مراجعه وی مربوط به هشدارهای اپل واچ می‌شود. محض اطمینان بیمارستان نیز ضمن گرفتن یک نوار قلبی وی را نزد یک متخصص قلب می‌فرستد. در نهایت نتایج آزمایشات نشان می‌دهند که دو رگ از سه رگ اصلی شریانی قلب وی مسدود بوده است و دیگر شریان‌ها نیز تا 90 درصد مسدودی داشته‌اند.

D’Aquino پس از آنژیوپلاستی در سلامت کامل به سر می‌برد. او با ارسال نامه‌ای به تیم کوک به بیان این داستان پرداخته است. کوک نیز در جواب وی ضمن تشکر بابت توجه به اعلام هشدارهای اپل واچ، از به اشتراک‌گذاری داستان تشکر کرده و شنیدن آن را موجب دلگرمی خود و تیم تحت مدیریتی خود دانسته است.

ساعت ویبره می‌کرد و من می‌توانستم پیغام‌ها را ببینم. آن را از دستم بیرون نیاوردم. این یکی از محسنات ساعت است؛ تمام مدت شما را نظاره می‌کند.

در نتیجه این داستان تعداد زیادی از افراد خانواده D’Aquino اقدام به خرید اپل واچ نموده‌اند. D’Aquino درخواست کرده است تا تمامی افراد داستان وی را بخوانند و به هشدارهای سلامت گجت خود توجه کنند.

2 در مورد “اپل واچ یک‌بار دیگر جان کاربر خود را نجات داد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH