سرفیس‌فون برای انتشار احتمالی در سال 2019 بازسازی می‌شود!

گزارشی امروز منتشر شده است که نشان می‌دهد مایکروسافت سه کد پروژه لیبرا (سرفیس گو)، کارمل (سرفیس پرو) و اندرومدا را در دست انجام دارد. محصول اول یک تبلت 400 دلاری است که هفته پیش در رقابت با آی‌پد اپل رونمایی شد. اندرومدا یک دستگاه تاشو است که به نام سرفیس‌فون مشهور شد و از چند وقت پیش همه منتظر خبرهای آن هستند. بررسی‌های اولیه آن نشان داد که دقیقا مانند نمونه‌های ارایه‌ شده مهندسان شرکت مایکروسافت است و همگان از این خبر هیجان‌زده شدند. سرفیس‌فون، یا همان اندرومدا قرار بود اواخر امسال رونمایی شود که به‌طور ناگهانی زمان انتشار آن در آغاز این ماه به تعویق افتاد.

خبر بسیار خوب این است که این پروژه به‌طور کامل تمام نشده است. با این حال گزارش‌های متعددی گفته‌اند که مایکروسافت سخت‌افزار و نرم‌افزار این محصول را بازسازی کرده است. ظاهرا در اوایل این ماه، آزمایش اولیه این محصول آن‌گونه که باید و شاید برای شرکت مایکروسافت متقاعدکننده نبوده و این شرکت پروژه اندرومدا را یک پروژه “خراب‌شده” عنوان کرد. بعد از این خبر، تحلیلگران این پروژه را مانند پروژه سرفیس مینی در سال 2014 یک پروژه تمام‌شده تلقی کردند؛ در آن سال درست قبل از آغاز انتشار پروژه سرفیس مینی، این شرکت آن را کنسل کرد. شرکت مایکروسافت ارزیابی کرده بود که این محصول در دسته تبلت بازار، فروش خوبی نخواهد داشت.

براساس گفته افراد شرکت مایکروسافت، تاریخ احتمالی عرضه سرفیس‌فون بازسازی‌شده اواخر سال 2019 است. نه‌تنها محصول تولید جدید، باید به‌طور کامل ساخته شود؛ بلکه سرفیس‌فون بازسازی‌شده، باید تمام فرآیند آزمایش‌ها و بررسی‌های داخلی و تصویب را دوباره طی کند.

البته اشتباه نکنید، هرچند که شرکت مایکروسافت اعلام کرده که در حال بازسازی این محصول تاشو است، اما تا هنگامی‌که این شرکت احساس رضایت کافی نکند و تأیید نهایی را برای آن ندهد، ممکن است تولید آن کنسل شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH