شایعه: قیمت سامسونگ گلکسی‌نوت 9 احتمالا برابر با گلکسی‌نوت 8 خواهد بود

کمپانی سامسونگ قصد دارد تا در روز 9 آگوست از فبلت گلکسی‌نوت 9 رونمایی کند و این تناسب در شماره مدل و تاریخ عرضه، جالب به نظر می‌رسد. قیمت‌گذاری رسمی و زمان عرضه در بازارهای مختلف، 2 بخش کلیدی از اطلاعات اعلام شده طی مراسم رونمایی خواهند بود. جدیدترین شایعات از عرضه این هندست در روز 24 آگوست حکایت دارند. اکنون زمزمه‌هایی پیرامون قیمت‌گذاری احتمالی گلکسی‌نوت 9 در قاره اروپا و حداقل در کشور لهستان به گوش می‌رسد.

اسمارت‌فونی با قیمت مشابه و سخت‌افزار بهتر

وبسایت لهستانی Spiders Web ادعا می‌کند که به اطلاعاتی از جانب یکی از کارکنان سامسونگ دست پیدا کرده است. این فرد در جلسه برگزار شده در دفتر مرکزی شرکت حضور داشته است. در این مکان افراد آموزش‌های لازم برای بازاریابی و فروش گلکسی‌نوت 9 به مشتریان را فرا گرفته‌اند. براساس گزارشات، گلکسی‌نوت 9 با قیمت 4299 زلوتی که حدودا معادل با 995 یورو است در لهستان عرضه خواهد شد. این قیمت‌گذاری متعلق به نسخه پایه فبلت سامسونگ با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی است. سایت اعلام می‌کند که قیمت‌گذاری مذکور طی گفتگو با یکی از خرده‌فروشان، مورد تایید قرار گرفته است و گزینه‌های رنگی نوت 9 برای مشتریان لهستانی شامل رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش خواهد بود.

سال گذشته گلکسی‌نوت 8 نیز با قیمتی مشابه در اروپا عرضه شد و این موضوع در نوع خود می‌تواند بسیار جالب باشد. اما مسئله قابل توجه این است که آیا سامسونگ واقعا می‌تواند ویژگی‌های شایعه شده نظیر قلم S Pen با قابلیت بلوتوث و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی را با قیمتی مشابه نوت 8 عرضه کند؟ البته شاید این پدیده چندان تعجب‌آور نباشد؛ زیرا همچنان این محصول در مقایسه با گلکسی S9 پلاس، درآمد بیش‌تری را عاید کمپانی خواهد کرد. اما قیمت‌گذاری مذکور نشان می‌دهد که سامسونگ هنوز برای عرضه پرچم‌داری با برچسب قیمتی بالاتر از 1000 یورو آمادگی ندارد. اگرچه اسمارت‌فون‌های گلکسی S10 یا حداقل گلکسی X احتمالا در سال آینده می‌توانند این رویه را تغییر دهند. البته تا زمان تایید رسمی سامسونگ هیچ چیزی رسمیت پیدا نخواهد کرد. نهایتا قیمت‌گذاری گلکسی‌نوت 9 می‌تواند از مرز 1000 یورو نیز تجاوز نماید. تنها اقدام ممکن در مقطع کنونی این است که منتظر بمانیم و ببینیم که نهایتا چه اتفاقاتی رخ خواهند داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH