آپدیت جدید اینستاگرام در راه است: کنترل بیشتر بر روی فالورها و بهبود تایید دو مرحله‌ای!

اینستاگرام برای اینکه کاربران کنترل بیشتری بر روی کسانی که به محتواهای آن‌ها دسترسی دارند، داشته باشند، در حال تست دو قابلیت جدید است که انتظار می‌رود در نسخه‌ آینده این برنامه ارایه شوند.

فعلا تنها روشی که کاربران می‌توانند از آن برای کنترل فالورهای خود استفاده کنند، تنظیمات مربوط به پرایوت کردن حساب کاربری است. در این روش، ابتدا هر فرد باید درخواست فالو کردن را ارسال نماید تا بعد از تایید کاربر به لیست فالورهای او اضافه شود. اما آن‌هایی که اکانت‌های عمومی دارند، تقریبا هیچ کنترلی بر روی فالورهای خودشان ندارند. حالا این شبکه اجتماعی تحت مالکیت فیس‌بوک، برای تست یکی از قابلیت‌های خود به کاربران خاصی اجازه داده تا افراد را از لیست فالورهای خود و بدون آن‌که کسی متوجه این تصمیم شود، پاک کنند. به این ترتیب، پروسه حذف افراد به‌طور قابل توجهی ساده و راحت می‌شود. در حال حاضر، کاربران  برای حذف فردی از لیست فالورهای خود مجبور هستند او را بلاک و آن‌بلاک کنند.

علاوه بر افزایش کنترل بر روی فالورها، این شبکه اجتماعی همچنین در حال تست بهبودهایی در فرایند تایید ورود دو مرحله‌ای است تا به کاربران اجازه دهد تا خود را از طریق اپلیکیشن‌هایی مانند Google Authenticator وریفای کنند و بدین ترتیب دیگر نیازی به شماره تلفن کاربر نبوده و با این کار احتمال هک شدن حساب او از طریق اس‌ام‌اس کاهش خواهد یافت.

اینستاگرام هنوز زمانی را برای دریافت این تغییرات اعلام نکرده است، اما با توجه به این‌که قابلیت کنترل لیست فالورها در حال حاضر برای تعدادی از کاربران مهیا شده، بنابراین به نظر نمی‌رسد که ارایه این ویژگی زمان زیادی طول بکشد. اما در مورد امکان تایید دو مرحله‌ای ممکن است کمی بیشتر منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH