هواوی نوا 3i با چهار دوربین، پردازنده کایرین 710 و نمایشگر برش خورده معرفی شد

هواوی ساعاتی قبل رویدادی را برگزار کرد و در طی آن از محصولات جدیدی از جمله هواوی نوا 3، دستبند تاک‌بند 5 و چیپست کایرین 710 رونمایی کرد. هم‌چنین دومین اسمارت‌فون معرفی شده در این مراسم نوا 3i نام دارد که شاید بتوان مهم‌ترین خصیصه آن را استفاده از چیپست کایرین 710 اعلام کرد.

طراحی مورد استفاده برای هواوی نوا 3i، بسیار آشنا به نظر می‌رسد. به صورت کلی این اسمارت‌فون از دوربین و نمایشگری مشابه با آی‌فون X استفاده می‌کند که پیش‌تر در چند هندست دیگر هواوی نیز دیده شده است. هر دو سمت این هندست از شیشه پوشیده شده است.

نمایشگر مورد استفاده در این اسمارت‌فون 6.3 اینچی بوده که وضوح آن +FHD و نسبت تصویر در آن 19.5 به 9 است. در قلب این اسمارت‌فون می‌توانیم چیپست کایرین 710 را مشاهده کنیم که در نسخه 4 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی و در نسخه 6 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی، همراهی می‌شود! درست متوجه شدید در این مدل نسخه با رم کم‌تر از حافظه داخلی بیش‌تری برخوردار است، اما بنابر اعلام سایت رسمی هواوی یک نسخه 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم نیز موجود خواهد بود. تمام نسخه‌ها از کارت حافظه تا 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کنند.

هواوی نوا 3i از چهار سنسور دوربین استفاده می‌کند. بخش بریدگی نمایشگر میزبان دو سنسور 24 و 2 مگاپیکسلی است که که بنابر گفته هواوی می‌تواند 8 صحنه مختلف را تشخیص دهد و به فناوری “HDR Pro backlight mode” نیز مجهز است. هم‌چنین این دوربین دوگانه قابلیت Qmoji را به ارمغان می‌آورد که عملکردی مشابه با Animoji در آی‌فون X دارد.

در بخش پشتی هواوی نوا 3i نیز می‌توانیم دوربین دوگانه 16+2 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. این دوربین توانایی تشخیص 22 صحنه را داشته و چندین ویژگی برای تصویربرداری حرفه‌ای را به همراه دارد. ضبط فیلم صحنه آهسته با نرخ 480 فریم در ثانیه از دیگر قابلیت‌های این دوربین است.

حتی با وجود استفاده از یک چیپست به‌روز، نوا 3i از بلوتوث 4.2 استفاده می‌کند. با این حال این تلفن همراه به فناوری‌هایی نظیر aptX و aptX HD مجهز است که توانایی پخش صدا از طریق بلوتوث با کیفیت بالا را فراهم می‌کند. باتری مورد استفاده در این میان‌رده، 3340 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. از دیگر ویژگی‌های نوا 3i می‌توان به پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت و رابط کاربری EMUI 8.1 که بر پایه اندروید 8.1 توسعه یافته است، اشاره داشت.

هواوی نوا 3i در رنگ‌های مشکی براق، سفید و آبی-بنفش روانه بازار خواهد شد. نسخه 4 گیگابایتی این اسمارت‌فون با قیمت 1999 یوان (297 دلار) و نسخه 6 گیگابایتی + 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 327 دلار فروخته خواهد شد. هیچ اطلاعی از قیمت مدل 6 گیگابایتی+ 128 گیگابایت حافظه داخلی و هم‌چنین زمان عرضه این هندست در دسترس نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH