شرکت هواوی از فروش 100 میلیون گوشی هوشمند خبر داد!

در ابتدا ماه ژوئن امسال، شرکت هواوی اعلام کرد که به دنبال فروش 200 میلیون گوشی هوشمند تا پایان سال 2018 است. این مقدار به طرز چشمگیری از فروش 47 میلیون در سال 2017 بیشتر خواهد بود. به‌هرحال امروز این برند چینی در نیمه راه هدف خود، با فروش 100 میلیون محصول قرار دارد.

دیروز ظهر در نشست صحبت در مورد هواوی نوا 3، مدیر شرکت هواوی، خبر رسیدن این شرکت نقطه عطف خود در فروش را بیان کرد و همچنین گفت که این برند به‌سرعت در حال گسترش است. درحالی‌که این مدیر تنها چند ماه است که به این مسئولیت در شرکت هواوی رسیده، عملکرد شرکت، قطعا دو ماه از نتیجه سال گذشته این برند پیشی گرفته است. در سال 2015 هواوی پیشرفت 10 روزه نسبت به سال قبل خود را ثبت کرده بود. خبر بسیار شگفت‌انگیز دیگر این است که این شرکت امسال 51 برابر 7 سال گذشته خود فروش محصول داشته است!

البته مدیر شرکت هواوی دقیقا بیان نکرد که کدام محصول به چه مقداری فروش داشته است، اما گوشی هواوی P20 و P20 پرو به‌تنهایی در ماه گذشته 6 میلیون نسخه فروش کرده است. همچنین هواوی P20 لایت ثابت کرده که بین کاربران مشهور است و تبدیل به هفتمین گوشی پرفروش در سال 2018 شده است. همچنین علاوه بر محصولات هواوی، برند زیرمجموعه آن یعنی آنر 150 درصد افزایش فروش در سال 2018 نسبت به قبل داشته است. گوشی پرچم‌دار آنر 10، به تنهایی از تاریخ انتشار خود در ماه مه 3 میلیون نسخه فروش کرده است.

نهایتا اگر فروش گوشی‌های هوشمند هواوی، در ادامه امسال، با این سرعت افزایش داشته باشد، ممکن است این شرکت بتواند جایگاه دومی در فروش را از شرکت اپل در سال 2019 بگیرد. هرچند که شرکت هواوی، راه زیادی را برای رسیدن به جایگاه اول برند پرفروش که هم‌اکنون در دست شرکت سامسونگ است، پیش رو خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH