مدیرعامل مایکروسافت با افتخار تمام برنامه‌های این شرکت برای اندروید و iOS را نمایش داد

Inspire نام کنفرانسی است که شرکای مایکروسافت هر ساله برگزار می‌کنند. این کنفرانس در سال جاری هفته پیش برگزار گردید و طی آن Satya Nadella، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، زمانی را به نمایش نرم‌افزارهای شرکت که بر روی پلت‌فرم‌های اندروید و iOS اجرا می‌شوند، اختصاص داد.

بر هیچکس پوشیده نیست که این شرکت دیگر امید زیادی به دستگاه‌های موبایلی خود ندارد و تمرکز خود را بر روی گسترش نرم‌افزاری قرار داده است. بسیاری از طرفداران ویندوز 10 موبایل اندروید را انتخاب کرده‌اند و خود را با برنامه‌هایی که مایکروسافت بر روی گوگل پلی برای این سیستم عامل منتشر کرده است، سازگار می‌کنند. البته برنامه‌هایی نیز برای iOS منتشر شده است، اما در مقایسه با امکاناتی که اندروید در اختیار توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری قرار می‌دهد، دارای انعطاف‌پذیری کمتری هستند.

مدیرعامل شرکت مایکروسافت با اطلاع کامل از این حرکت و همچنین برای نشان دادن اهمیت آن وقتی اختصاصی را برای این موضوع در نظر گرفته است تا دستاورد خود و تیم تحت حمایت خود را به دیگر شرکا نشان دهد. وی هر دو بستر را نقطه اوج Microsoft 365 دانسته و راه‌های زیادی را برای جایگزینی برنامه‌های مایکروسافت با نرم‌افزارهای از پیش نصب شده اسمارت‌فون‌ها نشان داده است. برخی از این نرم‌افزارها شامل اج، لانچر، Outlook، LinkedIn، Teams و  Yammer می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH