شرکت HMD Global به صورت رسمی تایید کرد؛ نوکیا X5 عرضه جهانی خواهد داشت

در اتفاقی خوشحال کننده، شرکت HMD Global به صورت رسمی تایید کرد که گوشی نوکیا X5 در انحصار چین باقی نخواهد ماند. البته پیش از رونمایی رسمی از این هندست، برخی شایعات نیز حکایت از آن داشتند که به‌زودی این گوشی با نام نوکیا 5.1 پلاس به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

مدیر ارشد تولید این شرکت، Juho Sarvikas، اخیرا در جواب یکی از طرفداران بیان کرده بود که شرکت برای تصمیم‌گیری در خصوص ارایه جهانی نوکیا X5 نیازی به رای‌گیری ندارد. علی‌رغم تایید عرضه جهانی این گوشی، Sarvikas از ارایه جزییاتی مانند زمان ورود آن و کشورهای هدف خودداری کرده است.

پس از نوکیا X6 این دومین گوشی تولیدی نوکیا است که در صفحه نمایش خود از ناچ بهره می‌برد. در خصوص مشخصات نیز باید گفت نوکیا X5 اسمارت‌فونی میان‌رده با پردازنده هلیو P60 مدیاتک به همراه 3 یا 4 گیگابایت رم است. البته در خصوص دوربین این دستگاه، با وجود دوربین دوگانه با لنزهای 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت آن و همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی، نمی‌توان نوکیا X5 را یک گوشی میان‌رده دانست.

اسمارت‌فون جدید نوکیا دارای یک باتری 3060 میلی‌آمپری و سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 است که با توجه به سابقه خوب شرکت HMD در این زمینه مطمئنا در آینده‌ای نچندان دور شاهد عرضه اندروید P برای این دستگاه خواهیم بود. با توجه به این موضوع باید گفت روی هم رفته نوکیا X5 انتخابی خوب برای کسانی خواهد بود که به دنبال یک گوشی میان‌رده با قابلیت‌های خوب و قیمتی مناسب هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH