اسمارت‌فون جدید سری گلکسی A با یک دوربین سه‌گانه و سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر در راه است!

همانطور که می‌دانید سامسونگ با  معرفی سری گلکسی A، توانست طراحی‌های عالی خود را برای اسمات‌فون‌های میان‌رده تا بالارده شرکت به ارمغان بیاورد. اما به نظر می‌رسد که نسخه‌های بعدی این گوشی‌ها ممکن است از نظر سخت‌افزاری نیز شاهد پیشرفت‌های واقعی باشند.

گزارش جدیدی در یکی از رسانه‌های کره‌ای نشان می‌دهد که سامسونگ تصمیم دارد تا یک دوربین سه‌گانه در یکی از اسمارت‌فون‌های این سری ارایه کند. گوشی‌های سه دوربینه هنوز در بازار چندان مرسوم نیستند و مورد اخیر آن هواوی P20 پرو بود که از نظر قدرت تصویر برداری فوق‌العاده ظاهر شد. شایعات دیگری نیز شنیده می‌شود مبنی بر اینکه ال‌جی هم ممکن است چنین ست‌آپی را برای هندست‌های جدید سری V استفاده کند، که در صورت این اتفاق، اولین باری خواهد بود که یک گوشی غیر پرچمدار صاحب چنین دوربینی می‌شود.

همچنین در این گزارش اشاره شده است که دستگاه جدید از یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر بهره خواهد برد. البته این فناوری اخیرا در تعدادی از اسمارت‌فون‌های بالارده‌ چینی مانند ویوو Nex و اوپو Find X مورد استفاده واقع شده است. اما اینکه سامسونگ بخواهد یکی از گوشی‌های میان‌رده سری گلکسی A را مجهز به اسکنر اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش کند، کمی عجیب به نظر می‌رسد. سامسونگ اس ۱۰ نیز قرار است از این سنسور در داخل نمایشگر خود بهره ببرد، اما تکنولوژی استفاده شده در آن، مانند سنسورهای اپتیکال چندان مرسوم نیست.

با همه این تفاسیر هنوز مشخص نیست که این اسمارت‌فون گلکسی A چه زمانی عرضه خواهد شد. با این‌حال، بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ این قابلیت‌ها را قبل از استفاده در پرچمدارهای خود در یک دستگاه‌ میان‌رده معرفی نماید. بنابراین، اگر احتمالا چنین هندستی وجود داشته باشد، حداقل باید تا سال بعد منتظر ماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH