کاربران در یک نظرسنجی، بیش از همه انتظار اسمارت‌فونی از سونی را در نمایشگاه IFA 2018 می‌کشند

همان‌طور که در جریان هستید نمایشگاه امسال IFA از ۳۱ آگوست تا ۵ سپتامبر در برلین آلمان برگزار می‌شود و همه مشتاقان تکنولوژی‌های جدید برای شروع آن لحظه‌شماری می‌کنند. اما براساس یک نظرسنجی جدید، مخاطبان این نمایشگاه بیش از همه چشم‌انتظار محصولاتی هستند که دانستن آن باعث شگفتی شما خواهد شد.

طبق یک نظرسنجی که در سایت Androidpit انجام شده، کاربران نسبت به رونمایی سونی اکسپریا XZ3، بیش از همه گوشی‌های هوشمند دیگر هیجان داشته‌اند. این موضوع با توجه به گزارش‌های مالی ناامیدکننده سونی در سه ماهه دوم امسال که با کاهش درآمدها مواجه بوده و تنها موفق به فروش دو میلیون دستگاه در این بازه زمانی شده، کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. مسلما، سونی از این بابت تحت فشار زیادی قرار دارد و شاید بتواند از رویداد امسال IFA برای عرضه یک گوشی مدرن‌تر و پرفروش‌تر بهره ببرد. باید منتظر ماند و دید سونی امسال چه سورپرایزی برای عرضه به مشتریان خود در آستین دارد.

AndroidPIT sony xperia xz2 front iso h5c

سایر اسمارت‌فون‌هایی که کاربران در این نظرسنجی برای رونمایی آن‌ها لحظه‌شماری کرده‌اند، عبارتند از: نوکیا ۹، ال‌جی V40 و هواوی میت ۱۱ پرو که هر سه با آرای ۳۵ تا ۲۳ درصد در رتبه‌های بعدی قرار داشتند. موتو X5 تنها با ۵ درصد در انتهای لیست قرار گرفته است. محصولات دیگری از جمله Gear S4 و هواوی Watch 3 به ترتیب با ۹ و ۱۱ درصد با اقبال کمی مواجه شدند. این درحالی بود که دستگاه‌هایی مانند Gear Fit 3 و اسپیکر هوشمند بیکسبی تقریبا هیچ رای‌ نیاوردند.

همانطور که می‌دانید، نمایشگاه IFA فقط درباره گوشی‌های هوشمند نیست، بلکه هر نوع تکنولوژ‌ی جدیدی، در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود. در نظرسنجی مذکور، همچنین از کاربران پرسیده شده بود که بیشتر علاقمند به کدام دسته از فناوری‌ها در این رویداد هستند که جواب‌های داده شده به این صورت بود: پوشیدنی‌ها (۴۵ درصد)، هوش مصنوعی (۴۳ درصد)، خانه هوشمند (۳۸ درصد) و واقعیت مجازی و واقعیت افزوده (۳۱ درصد). از طرفی پهپادها تنها با ۷ درصد در پایین این لیست قرار داشتند. البته باید منتظر نوآوری‌های دیگری از جمله مودم‌های باندپهن 5G و دستگاه‌های موبایلی سازگار با آن نیز در این نمایشگاه بود.

نظر شما در این‌باره چیست؟ بیشتر دوست دارید شاهد چه فناوری‌هایی در رویداد امسال IFA در برلین آلمان باشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH