به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ برای iOS موجب محدود شدن ارسال اخبار دروغ خواهد شد!

در پی به‌روز‌رسانی‌های اخیر اپلیکیشن واتس‌اپ این شرکت یک به‌روزرسانی جنجالی جدید را برای نسخه iOS این پیام‌رسان منتشر کرد. این به‌روزرسانی یک وظیفه مشخص دارد، محدود کردن اخبار دروغ و فیک!

واتس‌اپ

تغییرات جدید از حدود یک ماه پیش در وبلاگ رسمی اعلام شده بود ولی تا به امروز اجرایی نشده بود. به طور خلاصه در این به‌روزرسانی مهم‌ترین تغییر مربوط به این مورد خواهد بود. ویژگی فوروارد کردن پیام محدود خواهد شد، این امکان از چند سال قبل به اپلیکیشن‌های گوشی‌های همراه افزوده شده است. اگر شما تاکنون از این قابلیت استفاده نکرده‌اید، باید بدانید براساس این ویژگی، شما امکان ارسال (فوروارد) هم‌زمان یک پیام به چندین چت به تعداد نامحدود را دارید.

با این حال بعد از انجام این به‌روزرسانی، شما در هر بار حداکثر می‌توانید به پنج چت پیام را ارسال نمایید. به علاوه دکمه ارسال سریع (Quick forward) نیز از قسمت پیام‌های رسانه حذف شده است. این تغییر ابتدا در کشور هند مورد آزمایش قرار گرفته بود. در واقع انتخاب کشور هند برای این تست، دلیل مهمی داشت. در این ناحیه از جهان، کاربران بیش از هر کشوری در دنیا اقدام به فوروارد پیام‌ها، عکس‌ها و ویدئو‌ها می‌نمایند!

این به‌روزرسانی برای هر کاربر واتس‌اپ که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌نماید، تغییرات جدید را به همراه خواهد آورد. به علاوه این احتمال نیز وجود دارد که اصلاحات دیگری نیز بر روی این محدودیت‌ها اعمال شود اما فعلا تنها مواردی که به صورت رسمی تایید شده است، محدود شدن فوروارد پیام‌ها و دیگر فایل‌های صوتی و تصویری به تنها پنج چت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH