اکسپریا XZ3 سونی باتری کوچک‌تری نسبت به نسل قبلی دارد!

مطابق اطلاعات مندرج در یکی از آژانس‌های مخابراتی مطرح جهان، ظرفیت باتری گوشی اکسپریا XZ3 سونی در مقایسه با نسل پیشین آن با کاهش روبرو شده است.

اگر به خاطر داشته باشید آن زمانی که درباره ظرفیت باتری گلکسی نوت 9 اعداد و ارقام متفاوتی مطرح می‌شد، این آژانس ملی مخابرات ملی برزیل بود که با اعلام رقم دقیق ظرفیت باتری این دستگاه خط بطلانی بر تمام شایعات مطرح شده کشید. حال بار دیگر این آژانس ارتباطی با اعلام ظرفیت دقیق باتری یکی دیگر از مورد انتظارترین پرچمداران پیش رو یعنی اکسپریا XZ3 سونی خبرساز شده است.

آن‌چه که در اسناد تاییدیه ANATEL دیده می‌شود قطعا به مذاق طرفداران پرچمدار آتی سونی خوش نخواهد آمد. در اسناد مربوط به این اسمارت‌فون که ظاهرا دارای دو شماره مدل H-9461 و H-9463 است، به وضوح می‌بینیم که ظرفیت باتری اکسپریا XZ3 نسبت به نسل قبلی آن کاهش یافته است. ظرفیت باتری گوشی اکسپریا XZ2 سونی برابر با 3180 میلی‌آمپر ساعت بوده که این میزان در پرچمدار پیش رو به 3060 میلی‌آمپر ساعت کاهش پیدا کرده است.

البته ما امیدواریم این کاهش اندک ظرفیت باتری در عمر و ماندگاری شارژ دستگاه اثر چندانی نگذارد و سونی توانسته باشد با راهکارهای خود مشکل کاهش 120 میلی‌آمپر ساعتی این باتری را حل کند. این امر با کمک بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری و البته استفاده از تراشه‌ای بهینه شده و کم‌مصرف‌تر قابل انجام است. از آن‌جایی که سونی قصد دارد طبق روال سال‌های گذشته پرچمدار سری XZ خود را همزمان با نمایشگاه IFA معرفی کند، یقینا در آینده اخبار بیش‌تری درباره این هندست خواهیم شنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH