اکسپریا XZ3

اطلاعات جدیدی درباره طراحی و رزولوشن صفحه نمایش اکسپریا XZ3 منتشر شد

اطلاعات جدیدی که از طریق اسناد مربوط به پروفایل‌های نمایه کاربری گوشی اکسپریا XZ3 سونی به‌دست آمده‌اند، برخی جزییات در زمینه طراحی پنل جلویی و رزولوشن نمایشگر این دستگاه را فاش ساختند.

مدت‌هاست که اخبار و شایعات مختلفی درخصوص نحوه طراحی و تکنولوژی دوربین سومین پرچمدار سونی در سال 2018 به گوش می‌رسد؛ پرچمداری که قرار است طبق سنت سال‌های گذشته در طی برگزاری نمایشگاه IFA از آن رونمایی شود. به لطف اطلاعات به‌دست آمده، اکنون می‌دانیم که گوشی اکسپریا XZ3 سونی دارای شماره مدل‌های H9461 و H9463 بوده و ظرفیت باتری آن نیز آن‌طور که آژانس مخابراتی ملی برزیل اعلام کرده، با کاهش 120 میلی‌آمپر ساعتی نسبت به نسل قبلی به 3060 میلی‌آمپر ساعت رسیده است.

در هفته‌های گذشته به طرز عجیبی پروفایل‌های نمایه کاربری سه مدل دیگر از این دستگاه نیز یافت شد که رزولوشن نمایشگر آن‌ها را آشکار می‌کرد. نمایشگر این سه دستگاه که با شماره مدل‌های H8416 ،H9436 و H9493 مشخص شده‌اند، رزولوشن متداول 2160 در 1080 پیکسل را با نسبت تصویر 18 به 9 یدک می‌کشند. این اعداد نشان می‌دهد که سونی به عنوان یکی از بزرگان این صنعت هنوز قصدی برای به‌کارگیری طراحی مرسوم ناچ استایل ندارد و محصول بعدی این کمپانی نیز با سبکی سنتی تولید خواهد شد. امیدواریم ژاپنی‌ها توانسته باشند از حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز کاسته باشند.

عجیب‌تر این‌که اخیرا اطلاعاتی درباره همین سه دستگاه در وبلاگ چینی ویبو منتشر شد که در آن یک دیوایس با اسم رمز “Akatsuki” از مشخصاتی بسیار بالا مانند تراشه اسنپدراگون 845، 6 یا 8 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، پنل 5.99 اینچی اولد و تکنولوژی دوربین پیشرفته Motion Eye بهره‌مند بوده است. پیش از این هم شایعه شده بود که گوشی اکسپریا XZ3 قرار است با تک دوربین 48 مگاپیکسلی جدید سونی عرضه شود. همه این اخبار در حد شایعه مانده‌اند اما تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که سونی تصمیم گرفته قیمت پرچمدار جدید خود را افزایش داده و آن را به بیش از 800 دلار برساند. در پایان هم باید اشاره کنیم که احتمالا غول جدید سامورایی‌ها با اندروید 9 پای به دست کاربران خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH